(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
A» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Ogłoszenia
  • Świadczenie usług z zakresu obsługi bankowej budżetu Gminy Bliżyn oraz jednostek organizacyjnych

    Gmina Bliżyn, 26-120 Bliżyn ul. Kościuszki 79a zaprasza do złożenia oferty cenowej na obsługę bankową budżetu Gminy Bliżyn oraz jej jednostek organizacyjnych.
    1. Przedmiotem zamówienia jest :
    „Świadczenie usług z zakresu obsługi bankowej budżetu Gminy Bliżyn oraz jednostek organizacyjnych”
    obejmujących miedzy innymi:
    1.1.Bieżąca obsługę bankową:
    Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego budżetu gminy oraz rachunków bieżących jednostek organizacyjnych gminy, rachunków pomocniczych i rachunków wydzielonych,
    a) realizację przelewów w formie elektronicznej
    b) przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych,
    c) wydawanie codziennie wyciągów bankowych ,
    d) zapewnienie wpływu środków na rachunki bankowe wierzycieli w dniu złożenia dyspozycji (dotyczy dyspozycji złożonych do godz.13,00),
    e) wydawanie blankietów czeków gotówkowych.
    1.2.Pozostałe usługi bankowe:
    a) udzielanie poręczeń i gwarancji bankowych,
    b) wydawanie oświadczeń, zaświadczeń i opinii na żądanie Zamawiającego oraz innych czynności bankowych np. zmiana karty wzorów podpisów itp.
    c) możliwość deponowania środków na lokatach terminowych,
    d) oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach podstawowych i pomocniczych oparte na sumie średniomiesięcznej stawki WIBID 1M z miesiąca poprzedzającego naliczenie odsetek i stałej marży banku,
    e) oprocentowanie środków na rachunku lokat terminowych
    1.3. Zapewnienie bezpłatnego systemu bankowości elektronicznej wraz z bezpłatnym zainstalowaniem odpowiedniego oprogramowania w ilości terminali zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, bezpłatnego przeszkolenia pracowników oraz świadczenie serwisu oprogramowania.
    1.4. W przypadku awarii uniemożliwiającej wysłanie przelewów w formie elektronicznej Bank umożliwi bezpłatne wykonanie przelewów w formie papierowej zgodnie z potrzebami Zamawiającego.
    1.4. Udzielenie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego niedoboru w wysokości określonej upoważnieniem w uchwale budżetowej.
    a) oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym obliczone w oparciu o zmienną stawkę WIBOR 1M obliczoną jako średnia arytmetyczna z miesiąca poprzedzającego okres jej obowiązywania plus stała marżę banku ustaloną jednorazowo w wyniku negocjacji przed dniem zawarcia umowy o kredyt w rachunku bieżącym.
    2. Zamówieniem niniejszym objęte winny być następujące jednostki organizacyjne Gminy Bliżyn
    a) Urząd Gminy w Bliżynie,
    b) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bliżynie,
    c) Zespół Szkół w Bliżynie
    d) Szkoła Podstawowa w Mroczkowie
    e) Szkoła Podstawowa w Odrowążku
    3. Wykonawca nie posiadający siedziby lub oddziału na terenie Gminy Bliżyn zobowiązany jest do podania kosztu codziennego jednokrotnego transportu gotówki wraz z konwojem z banku do siedziby Urzędu Gminy. Brak tej informacji skutkował będzie odrzuceniem oferty.
    4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia obsługi za pośrednictwem innej instytucji finansowej.
    5. Termin i miejsce wykonania zadania: od dnia 1 marca 2014 r. do dnia 28 lutego 2016 roku.
    6. Dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
    a) wypełniony i podpisany załącznik Nr 1 – formularz ofertowy,
    b) podpisany załącznik Nr 2
    c) aktualny odpis z właściwego rejestru poświadczony za zgodność z oryginałem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem).
    7. Określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert:
    Ofertę należy złożyć do dnia 14 lutego 2014 r. do godz. 12,00 w Urzędzie Gminy Bliżyn, 26-120 Bliżyn, ul. Kościuszki 79a, pok. 1 (sekretariat), w zamkniętej kopercie (opakowaniu).
    Na kopercie (opakowaniu) powinny widnieć nazwa i adres Wykonawcy oraz tytuł zadania „Świadczenie usług z zakresu obsługi bankowej budżetu Gminy Bliżyn oraz jednostek organizacyjnych”
    Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez rozpatrzenia.

    Całość treści ogłoszenia w załączniku.


    Data wprowadzenia: 2014-01-29 1416
    Data upublicznienia: 2014-01-29
    Art. czytany: 2584 razy

    » Formularz ofertowy i oświadczenie - rozmiar: 17475 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Formularz ofertowy i oświadczenie - format pdf - rozmiar: 140200 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Zapytanie ofertowe - rozmiar: 22670 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Zapytanie ofertowe - format pdf - rozmiar: 166432 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2014-04-17
    1. Typ zdarzenia: przeniesienie wiadomości do archiwum - Zmienił: Grzegorz Patura

    2014-02-11
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura

    2014-01-29
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    6. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Uchwały z sesji nr I/18 z dnia 22 listopada 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr II/18 z dnia 11 grudnia 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr III/18 z dnia 28 grudnia 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr IV/19 z dnia 31 stycznia 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr V/19 z dnia 14 marca 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr VI/19 z dnia 17 maja 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr VII/19 z dnia 25 czerwca 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr VIII/19 z dnia 13 sierpnia 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr IX/19 z dnia 23 września 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr X/19 z dnia 28 października 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr XI/19 z dnia 29 listopada 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr XII/19 z dnia 27 grudnia 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr XIII/20 z dnia 17 stycznia 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XIV/20 z dnia 19 lutego 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XV/20 z dnia 13 marca 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XVI/20 z dnia 30 marca 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XVII/20 z dnia 24 czerwca 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XVIII/20 z dnia 17 września 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XIX/20 z dnia 6 listopada 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XX/20 z dnia 30 listopada 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XXI/20 z dnia 28 grudnia 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XXII/2021 z dnia 1 marca 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXIII/2021 z dnia 5 maja 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXIV/2021 z dnia 24 czerwca 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXV/2021 z dnia 22 lipca 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXVI/2021 z dnia 23 września 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXVII/2021 z dnia 27 października 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXVIII/2021 z dnia 8 listopada 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXIX/2021 z dnia 21 grudnia 2021r.
    A Uchwały z sesji nr XXX/2021 z dnia 29 grudnia 2021r.
    A Uchwały z sesji nr XXXI/2022 z dnia 25 stycznia 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXII/2022 z dnia 28 lutego 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXIII/2022 z dnia 29 marca 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXIV/2022 z dnia 20 kwietnia 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXV/2022 z dnia 13 maja 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXVI/2022 z dnia 23 czerwca 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXVII/2022 z dnia 19 lipca 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXVIII/2022 z dnia 8 września 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXIX/2022 z dnia 26 października 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XL/2022 z dnia 29 listopada 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XLI/2022 z dnia 9 grudnia 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XLII/2022 z dnia 29 grudnia 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XLIII/2023 z dnia 16 stycznia 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr XLIV/2023 z dnia 31 marca 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr XLV/2023 z dnia 4 maja 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr XLVI/2023 z dnia 22 czerwca 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr XLVII/2023 z dnia 13 lipca 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr XLVIII/2023 z dnia 29 sierpnia 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr XLIX/2023 z dnia 28 września 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr L/2023 z dnia 26 października 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr LI/2023 z dnia 29 listopada 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr LII/2023 z dnia 28 grudnia 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr LIII/2024 z dnia 30 stycznia 2024 r.
    A Uchwały z sesji nr LIV/2024 z dnia 11 marca 2024 r.
    A Uchwały z sesji nr LV/2024 z dnia 27 marca 2024 r.
    A Uchwały z sesji nr LVI/2024 z dnia 24 kwietnia 2024 r.
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Bliżyn na 2022 rok
    A» w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2022-2035
    A» w sprawie metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty
    A» w sprawie ustalania wynagrodzenia Wójta Gminy Bliżyn
    A» w sprawie ustalenia zasad przyznawania diet oraz zwrotu kosztów podróży służbowych dla Sołtysów Gminy Bliżyn
    A» w sprawie ustalenia zasad przyznawania i wysokości diet dla radnych Rady Gminy Bliżyn
    A» w sprawie zmiany uchwały nr XXXII/195/2013 Rady Gminy Bliżyn z dnia 30 września 2013r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Bliżyn
    A» w sprawie uchwalenia Regulaminu Zespołu Interdyscyplinarnego określającego tryb i sposób powoływania i odwoływania członków zespołu interdyscyplinarnego oraz szczegółowe warunki jego funkcjonowania
    A» w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie na lata 2022-2024
    A» w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałaniu Narkomanii na rok 2022
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn