(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
A» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2015
  • OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZADANIE NR 1/2015

    Budowa ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Sorbinie.

    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZADANIE NR 1/2015


    Ogłoszenie dotyczy – zamówienia publicznego


    SEKCJA I.: Zamawiający

    Gmina Bliżyn
    26-120 Bliżyn ul. Kościuszki 79a
    woj. świętokrzyskie, pow. skarżyski
    tel. (41) 25-41-172 fax (41) 25-41-236
    www.ugblizyn.bip.doc.pl



    Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa


    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    1. Nazwa zamówienia: Budowa ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Sorbinie.

    2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

    3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa wielofunkcyjnego boiska o nawierzchni poliuretanowej nieprzepuszczalnej, w skład którego wchodzą:
    1) Boisko do piłki ręcznej (mini nożnej) o wym. 22,0 x 44,0 m,
    2) Boisko do piłki siatkowej o wym. 18,0 x 9,0 m,
    3) Dwa boiska do piłki koszykowej o wym. 15,0 x 20,0 m,
    4) Boisko do tenisa o wym. 10,97 x 23,78 m.
    Wyposażenie boisk w sprzęt zgodnie z dokumentacją projektową. Kolorystyka boiska (czerwony i zielony) oraz linii (biały, niebieski i żółty) zgodnie z dokumentacją projektową.
    Ogrodzenie boiska 140,0 mb i wysokości 4,0 m z siatki stalowej, zabezpieczonej antykorozyjnie – ocynkowanej i powlekanej PCV w kolorze zielonym (oczko 45x45 mm). Druty naciągowe ocynkowane w otulinie 3,6 mm.
    Dojazd do boiska o długości 53,0 m z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 8,0 cm (ko-lor czerwony).
    Opaska wokół boiska o szer. 84, cm z kostki wibroprasowanej gr. 6,0 cm (kolor czerwo-ny).
    Odwodnienie terenu boiska z osadnikiem zawiesin o poj. 2,0 m3 oraz zbiornikiem retencyjnym o poj. 29,57 m3 należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.
    Przebudowa linii telefonicznej napowietrznej. Wymiana 3 słupów typu SŻT-7 usytuowanych w pobliżu dojazdu do boiska na słupy typu SŻT-8,5.
    Trawniki z darni oraz siewu zgodnie z dokumentacją projektową.
    Roboty budowlane należy wykonać na podstawie projektu budowlanego odwodnienia boiska wielofunkcyjnego ze zbiornikiem retencyjnym, dojazdu do boiska i przebudowy na-powietrznej linii telefonicznej zatwierdzonego decyzją o pozwoleniu na budowę oraz projektu budowlanego boiska wielofunkcyjnego zgodnie ze zgłoszeniem budowy na podstawie art. 29 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo budowlane.
    Szczegółowy zakres robót związanych z przedmiotem zamówienia zawiera dołączona do niniejszej specyfikacji dokumentacja budowlana (projekt budowlany), specyfikacje techniczne i przedmiary robót.

    Uwaga: Jeśli w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty, na-zwy i producenci materiałów i urządzeń to należy je traktować jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych producentów o podobnych nie gorszych parametrach technicznych, technologicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów, urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych pod warunkiem po-siadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne ujęte w dokumentacji projektowej. W takie sytuacji Wykonawca stosując materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne równoważne, zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne posiadają nie gorsze parametry techniczne, technologiczne i jakościowe niż podane w dokumentacji projektowej. Winien również dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały (wyroby), urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne zawarte w dokumentacji oraz podać ich równoważniki - nazwy materiałów (wyrobów), urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych zaproponowanych w ofercie wraz z charaktery-stykami technicznymi oraz dokumentami potwierdzającymi ich równoważność. W przypadku, gdy Wykonawca takiego wykazu nie dołączy do oferty zobowiązany będzie do wbudowania urządzeń i materiałów zgodnych z dokumentacją techniczną.
    Dokumentacja projektowa jest załącznikiem do niniejszej specyfikacji i jest dostępna w wersji elektronicznej, w formie odrębnych folderów i plików do pobrania na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada dostępu do Inter-netu, dokumentacja projektowa będzie udostępniona Wykonawcom w siedzibie Zamawiającego, lub na jego pisemny wniosek przekazana w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym. Zamawiający nie posiada możliwości technicznych do przygotowania dokumentacji w wersji papierowej i przekazania jej Wykonawcy.
    Przed przygotowaniem oferty zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w tere-nie.

    Uwaga 2 Zamawiający żąda ponadto, złożenia przed podpisaniem umowy dokumentów do-tyczących nawierzchni poliuretanowej potwierdzających, że oferowane roboty budowlane odpowiadają określonym przez niego wymaganiom. Dokumenty które należy załączyć to:
    - Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd) potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni lub dokument równoważny.
    - Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta.
    - Atest PZH lub dokument równoważny dla oferowanej nawierzchni.
    -Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.

    Wykonawca któremu Zamawiający udzieli zamówienia publicznego, z chwilą przejęcia placu budowy, staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów, z którymi ma obowiązek postępować zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska.
    4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

    5. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV:
    45.21.22.20-4 Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowy-mi;
    45.11.27.20-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych;
    45.23.21.30-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej;
    45.23.24.10-9 Przyłącze kanalizacji deszczowej;
    45.11.27.10-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych;
    45.11.12.00-0 Roboty ziemne;
    45.23.31.40-2 Roboty drogowe;
    45.23.23.10-8 Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych.
    6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
    7. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: do dnia 12.06.2015 r.


    Data wprowadzenia: 2015-02-20 1355
    Data upublicznienia: 2015-02-20
    Art. czytany: 3607 razy

    » Dokumentacja projektowa - archiwum typu zip - rozmiar: 15466322 bajtów
    Typ pliku: application/x-zip-compressed
    » Ogłoszenie o zamówieniu - rozmiar: 32173 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Ogłoszenie o zamówieniu - pdf - rozmiar: 334574 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Przedmiar robót - archiwum typu zip - rozmiar: 382661 bajtów
    Typ pliku: application/x-zip-compressed
    » SIWZ Boisko Sorbin - rozmiar: 74447 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » SIWZ Boisko Sorbin - pdf - rozmiar: 561517 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Specyfikacje techniczne - archiwum typu zip - rozmiar: 3809185 bajtów
    Typ pliku: application/x-zip-compressed
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2015-02-20
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    7. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    8. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Uchwały z sesji nr I/18 z dnia 22 listopada 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr II/18 z dnia 11 grudnia 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr III/18 z dnia 28 grudnia 2018 r.
    A Uchwały z sesji nr IV/19 z dnia 31 stycznia 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr V/19 z dnia 14 marca 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr VI/19 z dnia 17 maja 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr VII/19 z dnia 25 czerwca 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr VIII/19 z dnia 13 sierpnia 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr IX/19 z dnia 23 września 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr X/19 z dnia 28 października 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr XI/19 z dnia 29 listopada 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr XII/19 z dnia 27 grudnia 2019 r.
    A Uchwały z sesji nr XIII/20 z dnia 17 stycznia 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XIV/20 z dnia 19 lutego 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XV/20 z dnia 13 marca 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XVI/20 z dnia 30 marca 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XVII/20 z dnia 24 czerwca 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XVIII/20 z dnia 17 września 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XIX/20 z dnia 6 listopada 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XX/20 z dnia 30 listopada 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XXI/20 z dnia 28 grudnia 2020 r.
    A Uchwały z sesji nr XXII/2021 z dnia 1 marca 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXIII/2021 z dnia 5 maja 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXIV/2021 z dnia 24 czerwca 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXV/2021 z dnia 22 lipca 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXVI/2021 z dnia 23 września 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXVII/2021 z dnia 27 października 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXVIII/2021 z dnia 8 listopada 2021 r.
    A Uchwały z sesji nr XXIX/2021 z dnia 21 grudnia 2021r.
    A Uchwały z sesji nr XXX/2021 z dnia 29 grudnia 2021r.
    A Uchwały z sesji nr XXXI/2022 z dnia 25 stycznia 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXII/2022 z dnia 28 lutego 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXIII/2022 z dnia 29 marca 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXIV/2022 z dnia 20 kwietnia 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXV/2022 z dnia 13 maja 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXVI/2022 z dnia 23 czerwca 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXVII/2022 z dnia 19 lipca 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXVIII/2022 z dnia 8 września 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XXXIX/2022 z dnia 26 października 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XL/2022 z dnia 29 listopada 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XLI/2022 z dnia 9 grudnia 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XLII/2022 z dnia 29 grudnia 2022 r.
    A Uchwały z sesji nr XLIII/2023 z dnia 16 stycznia 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr XLIV/2023 z dnia 31 marca 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr XLV/2023 z dnia 4 maja 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr XLVI/2023 z dnia 22 czerwca 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr XLVII/2023 z dnia 13 lipca 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr XLVIII/2023 z dnia 29 sierpnia 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr XLIX/2023 z dnia 28 września 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr L/2023 z dnia 26 października 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr LI/2023 z dnia 29 listopada 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr LII/2023 z dnia 28 grudnia 2023 r.
    A Uchwały z sesji nr LIII/2024 z dnia 30 stycznia 2024 r.
    A Uchwały z sesji nr LIV/2024 z dnia 11 marca 2024 r.
    A Uchwały z sesji nr LV/2024 z dnia 27 marca 2024 r.
    A Uchwały z sesji nr LVI/2024 z dnia 24 kwietnia 2024 r.
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2021 rok
    A» w sprawie uchwalenia rocznego programu współpracy Gminy Bliżyn z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2022
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn