(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Bliżyn do Programu 'Gmina Przyjazna Seniorom - Ogólnopolska Karta Seniora - edycja Gmina Bliżyn'
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
A» Ogłoszenie o sesji w dniu 27 listopada 2024 r. o godz. 9.00 w OSP w Bliżynie
A» Ogłoszenie Wójta Gminy Bliżyn z dnia 19.11.2024 r. w sprawie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, zamiany, dzierżawy i najmu.
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2015
  • OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZADANIE NR 2/2015

    Budowa ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Od-rowążku

    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZADANIE NR 2/2015


    Ogłoszenie dotyczy – zamówienia publicznego


    SEKCJA I.: Zamawiający

    Gmina Bliżyn
    26-120 Bliżyn ul. Kościuszki 79a
    woj. świętokrzyskie, pow. skarżyski
    tel. (41) 25-41-172 fax (41) 25-41-236
    www.ugblizyn.bip.doc.pl



    Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa


    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    1. Nazwa zamówienia: Budowa ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Odrowążku.

    2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

    3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa wielofunkcyjnego boiska o nawierzchni poliuretanowej nieprzepuszczalnej, w skład którego wchodzą:
    1) Boisko do piłki ręcznej (mini nożnej) o wym. 22,0 x 44,0 m,
    2) Boisko do piłki siatkowej o wym. 18,0 x 9,0 m,
    3) Dwa boiska do piłki koszykowej o wym. 15,0 x 20,0 m,
    4) Boisko do tenisa o wym. 10,97 x 23,78 m.
    Wyposażenie boisk w sprzęt zgodnie z dokumentacją projektową. Kolorystyka boiska (czerwony i zielony) oraz linii (biały, niebieski i żółty) zgodnie z dokumentacją projektową.
    Ogrodzenie boiska 140,0 mb i wysokości 4,0 m i 6,0 m z siatki stalowej, zabezpieczonej antykorozyjnie – ocynkowanej i powlekanej PCV w kolorze zielonym (oczko 45x45 mm). Druty naciągowe ocynkowane w otulinie 3,6 mm.
    Dojazd do boiska o powierzchni ok. 93,0 m2 z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 6,0 cm (kolor czerwony).
    Opaska wokół boiska o szer. 84, cm z kostki wibroprasowanej gr. 6,0 cm (kolor czerwo-ny).
    Odwodnienie terenu boiska z osadnikiem zawiesin o poj. 2,0 m3 oraz zbiornikiem retencyjnym o poj. 27,46 m3 należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.
    Trawniki z darni oraz siewu zgodnie z dokumentacją projektową.
    Roboty budowlane należy wykonać na podstawie projektu budowlanego odwodnienia boiska wielofunkcyjnego ze zbiornikiem retencyjnym oraz dojazdu do boiska zatwierdzone-go decyzją o pozwoleniu na budowę oraz projektu budowlanego boiska wielofunkcyjnego zgodnie ze zgłoszeniem budowy na podstawie art. 29 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo budowlane.
    Szczegółowy zakres robót związanych z przedmiotem zamówienia zawiera dołączona do niniejszej specyfikacji dokumentacja budowlana (projekt budowlany), specyfikacje techniczne i przedmiary robót.

    Uwaga 1 Jeśli w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty, nazwy i producenci materiałów i urządzeń to należy je traktować jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych producentów o podobnych nie gorszych parametrach technicznych, technologicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów, urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych pod warunkiem po-siadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne ujęte w dokumentacji projektowej. W takie sytuacji Wykonawca stosując materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne równoważne, zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne posiadają nie gorsze parametry techniczne, technologiczne i jakościowe niż podane w dokumentacji projektowej. Winien również dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały (wyroby), urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne zawarte w dokumentacji oraz podać ich równoważniki - nazwy materiałów (wyrobów), urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych zaproponowanych w ofercie wraz z charaktery-stykami technicznymi oraz dokumentami potwierdzającymi ich równoważność. W przypadku, gdy Wykonawca takiego wykazu nie dołączy do oferty zobowiązany będzie do wbudowania urządzeń i materiałów zgodnych z dokumentacją techniczną.
    Dokumentacja projektowa jest załącznikiem do niniejszej specyfikacji i jest dostępna w wersji elektronicznej, w formie odrębnych folderów i plików do pobrania na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada dostępu do Inter-netu, dokumentacja projektowa będzie udostępniona Wykonawcom w siedzibie Zamawiającego, lub na jego pisemny wniosek przekazana w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym. Zamawiający nie posiada możliwości technicznych do przygotowania dokumentacji w wersji papierowej i przekazania jej Wykonawcy.
    Przed przygotowaniem oferty zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w tere-nie.

    Uwaga 2 Zamawiający żąda ponadto, złożenia przed podpisaniem umowy dokumentów dotyczących nawierzchni poliuretanowej potwierdzających, że oferowane roboty budowlane odpowiadają określonym przez niego wymaganiom. Dokumenty które należy załączyć to: - - Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd) potwierdzają-ce parametry oferowanej nawierzchni lub dokument równoważny.
    - Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta.
    - Atest PZH lub dokument równoważny dla oferowanej nawierzchni.
    -Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.
    Wykonawca któremu Zamawiający udzieli zamówienia publicznego, z chwilą przejęcia placu budowy, staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów, z którymi ma obowiązek postępować zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska.
    4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

    5. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV:
    45.21.22.20-4 Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowy-mi;
    45.11.27.20-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych;
    45.23.21.30-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej;
    45.23.24.10-9 Przyłącze kanalizacji deszczowej;
    45.11.27.10-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych;
    45.11.12.00-0 Roboty ziemne;
    45.23.31.40-2 Roboty drogowe.

    6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
    7. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: do dnia 12.06.2015 r.


    Data wprowadzenia: 2015-02-20 1408
    Data upublicznienia: 2015-02-20
    Art. czytany: 3998 razy

    » dokumentacja projektowa - boisko Odrowążek - archiwum typu zip - rozmiar: 11491027 bajtów
    Typ pliku: application/x-zip-compressed
    » Ogłoszenie o zamówieniu - boisko Odrowążek - rozmiar: 333570 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Przedmiar robót - archiwum typu zip - rozmiar: 99693 bajtów
    Typ pliku: application/x-zip-compressed
    » SIWZ - boisko Odrowążek - rozmiar: 558697 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Specyfikacje techniczne - archiwum typu zip - rozmiar: 2473546 bajtów
    Typ pliku: application/x-zip-compressed
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn