|
|
|
|
|
|
Z a r z ą d z e n i e Nr 52/08 Wójta Gminy Bliżyn - w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji .
Z dnia: 29 grudnia 2008 r.
Na podstawie art.26-28 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2002r. Nr 76, poz.694 z późn. zm.) w związku z § 7 ust.1 instrukcji w sprawie zasad weryfikowania w drodze inwentaryzacji stanu aktywów i pasywów wykazanych w księgach rachunkowych stanowiącej załącznik do zarządzenia nr 11/2002 Wójta Gminy w Bliżynie z dnia 2 września 2002 roku w sprawie przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji stanu aktywów i pasywów jednostki budżetowej Urząd Gminy w Bliżynie z a r z ą d z a m sporządzenie spisu z natury.
§ 1.
Nazwa obiektu i oznaczenie inwentaryzacyjnego pomieszczenia - Urząd Gminy w Bliżynie
§ 2.
Rodzaj inwentaryzacji - roczna
§ 3.
Ustala się punkty inwentaryzacyjne i podaje się personalia osób materialnie odpowiedzialnych
Lp. | Punkt inwentaryzacyjny | Nazwisko i imię osoby materialnie odpowiedzialnej | 1. | Kasa | Prościńska Agnieszka |
2. | Druki ścisłego zarachowania | Lorek Katarzyna | 3. | Materiały na składzie | Ptaszek Katarzyna | 4. | Materiały na składzie | Miernik Anna | 5. | Materiały na składzie | Kuźdub Zdzisław |
§ 4.
Termin rozpoczęcia 2 stycznia 2009r. zakończenia 15 stycznia 2009r. spisu z natury.
§ 5.
Powołuję Komisję Inwentaryzacyjną w składzie :
1/ Marzena Jeżewska – Boczek - Przewodnicząca Komisji
2/ Maria Pisarek- członek
3/ Grażyna Tusznio - członek
Osoby powołane na członków zespołu spisowego ponoszą pełna odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie spisu z natury.
§ 6.
Inwentaryzację należy przeprowadzić wg stanu na dzień.31 grudnia 2008r.
§ 7.
Arkusze spisowe o numerach od 48 do 52 wydano przewodniczącemu komisji.
§ 8.
Arkusze spisu wypełnia się w dwóch gzemplarzach.
§ 9.
Składniki majątku niepełnowartościowe, nadmierne należy spisać na oddzielnych arkuszach.
§ 10.
Do dokonania spisu z natury środków pieniężnych ma zastosowanie protokół z inwentaryzacji gotówki w kasie stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 11.
Osoby materialnie odpowiedzialne zobowiązuje się do odpowiedniego uporządkowania mienia i ewidencji.
§ 12.
Inwentaryzację poprzez pisemne potwierdzenie salda przeprowadzają pracownicy księgowości w zakresie sald z kontrahentami ujętymi w ewidencji księgowej.
§ 13.
Inwentaryzacji poprzez weryfikacje stanu ewidencyjnego przeprowadzają pracownicy prowadzący /zgodnie z zakresem czynności/ podlegające weryfikacji konta analityczne lub prowadzący wyłącznie ewidencję syntetyczną.
§ 14.
Za sprawny, terminowy i prawidłowy przebieg czynności inwentaryzacyjnych odpowiedzialny jest przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej.
§ 15.
Zarządzenie obowiązuje z dniem podpisania.
Wójt Gminy Bliżyn
Mariusz Walachnia
Data wprowadzenia: 2009-01-09 1125 Data upublicznienia: 2009-01-09 Art. czytany: 3121 razy
|
Wiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
|
Rejestr zmian:
|
|
|
|
|
|
Urząd Gminy w Bliżynie
czynny w godz.:
poniedziałek - piątek: 730 - 1530
Urząd Stanu Cywilnego
Dowody osobiste
Ewidencja Ludności
godz. przyjęć
poniedziałek 745 - 1500
wtorek-piątek 745 - 1400
Kasa godziny otwarcia:
Poniedziałek | 830-1430 | Wtorek | 800-1200 | Środa | 800-1400 | Czwartek | 800-1200 | Piątek | 800-1200 |
adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
/1cqce463n2/skrytka
Dziennik Ustaw
Monitor Polski
Nr rachunku bankowego:
Konto do opłat różnych
31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
Nr rachunku bankowego:
Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
|
|
|