(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Obwieszczenie GG.6220.2.2023 dot. zebrania dowodów do wydania decyzji środowiskowej
» Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Bliżyn do Programu 'Gmina Przyjazna Seniorom - Ogólnopolska Karta Seniora - edycja Gmina Bliżyn'
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
» Ogłoszenie o sesji w dniu 27 listopada 2024 r. o godz. 9.00 w OSP w Bliżynie
Z a r z ą d z e n i e Nr 52/08 Wójta Gminy Bliżyn - w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji .

Z dnia: 29 grudnia 2008 r.

Na podstawie art.26-28 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2002r. Nr 76, poz.694 z późn. zm.) w związku z § 7 ust.1 instrukcji w sprawie zasad weryfikowania w drodze inwentaryzacji stanu aktywów i pasywów wykazanych w księgach rachunkowych stanowiącej załącznik do zarządzenia nr 11/2002 Wójta Gminy w Bliżynie z dnia 2 września 2002 roku w sprawie przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji stanu aktywów i pasywów jednostki budżetowej Urząd Gminy w Bliżynie z a r z ą d z a m sporządzenie spisu z natury.

§ 1.


Nazwa obiektu i oznaczenie inwentaryzacyjnego pomieszczenia - Urząd Gminy w Bliżynie

§ 2.


Rodzaj inwentaryzacji - roczna

§ 3.


Ustala się punkty inwentaryzacyjne i podaje się personalia osób materialnie odpowiedzialnych




Lp.Punkt inwentaryzacyjnyNazwisko i imię osoby materialnie odpowiedzialnej
1.Kasa Prościńska Agnieszka
2.Druki ścisłego zarachowaniaLorek Katarzyna
3.Materiały na składzie Ptaszek Katarzyna
4.Materiały na składzie Miernik Anna
5.Materiały na składzie Kuźdub Zdzisław


§ 4.


Termin rozpoczęcia 2 stycznia 2009r. zakończenia 15 stycznia 2009r. spisu z natury.

§ 5.


Powołuję Komisję Inwentaryzacyjną w składzie :
1/ Marzena Jeżewska – Boczek - Przewodnicząca Komisji
2/ Maria Pisarek- członek
3/ Grażyna Tusznio - członek
Osoby powołane na członków zespołu spisowego ponoszą pełna odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie spisu z natury.

§ 6.


Inwentaryzację należy przeprowadzić wg stanu na dzień.31 grudnia 2008r.

§ 7.


Arkusze spisowe o numerach od 48 do 52 wydano przewodniczącemu komisji.

§ 8.


Arkusze spisu wypełnia się w dwóch gzemplarzach.

§ 9.


Składniki majątku niepełnowartościowe, nadmierne należy spisać na oddzielnych arkuszach.

§ 10.


Do dokonania spisu z natury środków pieniężnych ma zastosowanie protokół z inwentaryzacji gotówki w kasie stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 11.


Osoby materialnie odpowiedzialne zobowiązuje się do odpowiedniego uporządkowania mienia i ewidencji.

§ 12.


Inwentaryzację poprzez pisemne potwierdzenie salda przeprowadzają pracownicy księgowości w zakresie sald z kontrahentami ujętymi w ewidencji księgowej.

§ 13.


Inwentaryzacji poprzez weryfikacje stanu ewidencyjnego przeprowadzają pracownicy prowadzący /zgodnie z zakresem czynności/ podlegające weryfikacji konta analityczne lub prowadzący wyłącznie ewidencję syntetyczną.

§ 14.


Za sprawny, terminowy i prawidłowy przebieg czynności inwentaryzacyjnych odpowiedzialny jest przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej.

§ 15.


Zarządzenie obowiązuje z dniem podpisania.

Wójt Gminy Bliżyn
Mariusz Walachnia


Data wprowadzenia: 2009-01-09 1125
Data upublicznienia: 2009-01-09
Art. czytany: 3121 razy

Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
Rejestr zmian:
2009-01-09
1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Grzegorz Patura
2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Grzegorz Patura
3. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy w Bliżynie

czynny w godz.:
poniedziałek - piątek: 730 - 1530

Urząd Stanu Cywilnego
Dowody osobiste
Ewidencja Ludności

godz. przyjęć
poniedziałek 745 - 1500
wtorek-piątek 745 - 1400

Kasa godziny otwarcia:

Poniedziałek830-1430
Wtorek800-1200
Środa800-1400
Czwartek800-1200
Piątek800-1200


adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
/1cqce463n2/skrytka

Dziennik Ustaw
Monitor Polski

Nr rachunku bankowego:
Konto do opłat różnych
31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

Nr rachunku bankowego:
Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
Urząd Gminy Bliżyn
ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn