(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Projekt uchwały w sprawie przyjęcia planu nadzoru nad żłobkami, klubami dziecięcymi oraz dziennymi opiekunami.
» Projekt uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Bliżyn na 2025 rok
» Projekt uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2025-2035
» P r o t o k ó ł Nr IX/2024 z IX sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 listopada 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
» P r o t o k ó ł Nr X/2024 z X sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 27 listopada 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
  • Ogłoszenia
  • Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Bliżynie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Ludwika

    Remont konserwatorski

    Bliżyn, dnia 15.05.2024 r.
    Parafia Rzymskokatolicka
    pw. św. Ludwika w Bliżynie
    ul. Kościuszki 90 26-120 Bliżyn

    ZAPYTANIE CENOWE
    1. Zapraszam do złożenia oferty na wykonanie zadania pn.:

    „Remont konserwatorski zabytkowego ogrodzenia
    w zespole kościoła parafii pw. św. Ludwika w Bliżynie'
    2. Przedmiot zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa:
    2.1 wykonania robót budowlanych w zakresie odnowienia części muru (część frontowa, południowa) polegająca na: demontażu istniejących przęseł, furtki oraz bramy; demontażu istniejących czap betonowych; renowacji elementów żelaznych ogrodzenia, czyszczeniu mechanicznym, malowaniu; oczyszczeniu mechanicznym muru z zanieczyszczeń; oczyszczeniu muru metodą piaskowania zarówno kamieni jak i spoin; usunięciu luźnych spoin; uzupełnieniu kamieniami ubytków muru; uzupełnieniu spoin; rozebraniu oraz wymurowanie 4 słupów zlokalizowanych w przy bramie oraz furtce; wykonanie nowych czap z piaskowca; montażu nowych przęseł żelaznych (elementy rozbiórkowe posłużą do uzupełnienia przęseł w pozostałej części grodzenia); montażu bramy oraz furtek (elementy żelazne będą stanowić element dekoracyjny montowany do projektowanej stalowej konstrukcji nośnej); odgrzybienie powierzchni, zagruntowaniu i pomalowaniu przy użyciu preparatów do renowacji zabytków.
    2.2 wykonania robót budowlanych w zakresie odbudowy części muru polegająca na: demontażu istniejących przęseł, furtki oraz bramy; renowacji elementów żelaznych ogrodzenia, czyszczeniu mechanicznym, malowaniu; uzupełnieniu uszkodzonych przęseł elementami pozyskanymi z części frontowej ogrodzenia; rozbiórce istniejącego ogrodzenia; oczyszczeniu odzyskanych kamieni mechanicznie; wykonaniu projektowanego fundamentu wraz z rdzeniami; odtworzeniu podmurówki ogrodzenia oraz słupów murowanych zgodnie z projektem; piaskowaniu kamieni; montażu nowych czap z piaskowca; montażu odnowionych oraz uzupełnionych przęseł żelaznych; zagruntowaniu oraz pomalowaniu przy użyciu preparatów do renowacji zabytków.
    Powyższe prace należy wykonać zgodnie z załączonym projektem architektoniczno-budowlanym, przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wykonywania prac tego typu.
    W zakresie prac należy uwzględnić wszelkie prace niezbędne w celu realizacji zlecenia.
    Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
    3. Termin realizacji zamówienia: do 10 miesięcy od daty podpisania umowy.
    4. Miejsce i termin złożenia oferty: oferty należy przygotować wyłącznie w formie pisemnej w języku polskim oraz wysłać pocztą tradycyjną lub dostarczyć osobiście w godzinach pracy kancelarii parafialnej na adres ul. Kościuszki 90 26-120 Bliżyn w terminie do 17 czerwca 2024 r. do godz. 12.00 (decyduje data wpływu;
    5. Termin otwarcia ofert: 17 czerwca 2024 r., godz. 12.30
    6. Termin zawarcia umowy: w ciągu 14 dni od otwarcia ofert.
    7. Warunki płatności: do 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu dokumentów rozliczeniowych.
    8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Stanisław Wlazło – 797 633 551
    9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić pisemnie w języku polskim na udostępnionym formularzu, oferty należy składać w zamkniętej kopercie; koperta powinna być opisana „Oferta na wykonanie remontu konserwatorskiego - św. Ludwik. Nie otwierać przed 17.06.2024 r. godz. 12.30”
    10. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

    Osoba do kontaktu:
    Stanisław Wlazło – 797 633 551

    Załączniki:
    1. Wzór oferty – Załącznik Nr 1,
    2. Wzór umowy – Załącznik Nr 2,
    3. Projekt architektoniczno-budowlany – Załącznik Nr 3,
    4. Przedmiar robót – Załącznik nr 4.


    Data wprowadzenia: 2024-05-15 1032
    Data upublicznienia: 2024-05-15
    Art. czytany: 631 razy

    » Dokumentacja projektowa - rozmiar: 5911058 bajtów
    Typ pliku: application/x-zip-compressed
    » Przedmiar robót - rozmiar: 25384 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Wzór oferty - rozmiar: 16435 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Wzór umowy - rozmiar: 20242 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Zapytanie cenowe - rozmiar: 20564 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Maciej Janus
    Rejestr zmian:
    2024-05-15
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Maciej Janus
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Maciej Janus
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Maciej Janus
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Maciej Janus
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Maciej Janus
    6. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Maciej Janus
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn