(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Obwieszczenie GG.6220.2.2023 dot. zebrania dowodów do wydania decyzji środowiskowej
» Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Bliżyn do Programu 'Gmina Przyjazna Seniorom - Ogólnopolska Karta Seniora - edycja Gmina Bliżyn'
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
» Ogłoszenie o sesji w dniu 27 listopada 2024 r. o godz. 9.00 w OSP w Bliżynie
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2013
  • Wynik postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Bliżyn wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury

    ZAWIADOMIENIE


     


    I. Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zawiadamiam, że w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na ubezpieczenie maj±tku i innych interesów Gminy Bliżyn wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury, z podziałem na następuj±ce części:


    część I: Ubezpieczenie maj±tku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Bliżyn wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury.


    część II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Bliżyn.


    część III: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Bliżyn.


    wybrano oferty następuj±cych wykonawców:


    1. W części I zamówienia za najkorzystniejsz± uznana została oferta nr 1, złożona przez:


    InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.


    Przedstawicielstwo Generalne


    ul. Warszawska 21


    25-512 Kielce


     


    Uzasadniaj±c dokonany wybór informuję, że oferta ta uzyskała najwyższ± ł±czn± ilość punktów z obu kryteriów oceny ofert (cena 80%, warunki fakultatywne 20%).


     


    2. W części II zamówienia za najkorzystniejsz± uznana została oferta nr 4, złożona przez:


    Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW


    Biuro Regionalne w Rzeszowie


    Oddział Kielce


    ul. Nowy Świat 46


    25-522 Kielce


     


    Uzasadniaj±c dokonany wybór informuję, że oferta ta uzyskała maksymaln± ilość 100 punktów za najniższ± cenę w jedynym kryterium oceny ofert, jakim była cena (waga 100%).


     


    3. W części III zamówienia za najkorzystniejsz± uznana została oferta nr 2, złożona przez:


    Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A.


    Oddział Regionalny w Krakowie


    ul. Duża 21


    25-953 Kielce


     


    Uzasadniaj±c dokonany wybór informuję, że oferta ta uzyskała maksymaln± ilość 100 punktów za najniższ± cenę w jedynym kryterium oceny ofert, jakim była cena (waga 100%).


     


    II. Zgodnie z art. 91 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) Zamawiaj±cy wybiera ofertę najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


    Kryterium wyboru ofert dla I części zamówienia była najniższa cena – waga 80 % oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne – waga 20%.


    Kryterium wyboru ofert dla II części zamówienia była najniższa cena – waga 100 %.


    Kryterium wyboru ofert dla III części zamówienia była najniższa cena – waga 100 %.


     


    III. W terminie zgodnym ze specyfikacj± istotnych warunków zamówienia złożone zostały następuj±ce oferty, które zgodnie z przyjętymi dla poszczególnych części zamówienia kryteriami ich oceny otrzymały ilość punktów, jak poniżej:













































    Nr oferty


    Wykonawca


    Część I zamówienia


    Część II zamówienia


    Część III zamówienia


    Cena oferty/liczba punktów za cenę


    Liczba punktów za warunki fakultatywne


    Ł±czna liczba punktów


    Cena


    Liczba punktów


    Cena


    Liczba punktów


    1


    InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.


    Przedstawicielstwo Generalne


    ul. Warszawska 21


    25-512 Kielce


    32 373,26 zł


    80,00 pkt


    13,20


    93,20 pkt


    Nie złożono oferty


    -


    Nie złożono oferty


    -


    2


    Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A.


    Oddział Regionalny w Krakowie


    ul. Duża 21


    25-953 Kielce


    Nie złożono oferty


    -


    -


    8 210,00 zł


    57,98 pkt


    1 710,00 zł


    100 pkt


    3


    Towarzystwo Ubezpieczeń Inter Polska S.A.


    Przedstawicielstwo w Kielcach


    25-507 Kielce


    ul. Sienkiewicza 38/9


    50 296, 00 zł


    51,50 pkt


    11,60


    63,10 pkt


    Nie złożono oferty


    -


    Nie złożono oferty


    -


    4


    Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW


    Biuro Regionalne w Rzeszowie


    Oddział Kielce


    ul. Nowy Świat 46


    25-522 Kielce


    33 218,00 zł


    77,97 pkt


    6,80


    84,77 pkt


    4 760,00


    100 pkt


    3 740,00 zł


    45,72 pkt


     


    IV. Żadna oferta nie została odrzucona.


    V. Żaden z wykonawców nie został wykluczony z postępowania.


    VI. Wobec nie odrzucenia żadnej oferty i nie wykluczenia żadnego wykonawcy, zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, umowa
    w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta przed upływem 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty faksem albo 10 dni, jeżeli zawiadomienie zostało przesłane w inny sposób.


    Dziękujemy wszystkim Wykonawcom za zainteresowanie postępowaniem i złożone oferty.



    Data wprowadzenia: 2013-02-25 1552
    Data upublicznienia: 2013-02-25
    Art. czytany: 3798 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2013-02-25
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Grzegorz Patura
    2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Grzegorz Patura
    3. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn