| 
 | 
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
Z a r z ą d z e n i e Nr 52/08  Wójta Gminy Bliżyn - w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji .
  Z dnia: 29 grudnia 2008 r.
  Na podstawie art.26-28 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2002r. Nr 76, poz.694 z późn. zm.) w związku z § 7 ust.1 instrukcji w sprawie zasad weryfikowania w drodze inwentaryzacji stanu aktywów i pasywów wykazanych w księgach rachunkowych stanowiącej załącznik do zarządzenia nr 11/2002 Wójta Gminy w Bliżynie z dnia 2 września 2002 roku w sprawie przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji stanu aktywów i pasywów jednostki budżetowej Urząd Gminy w Bliżynie z a r z ą d z a m sporządzenie spisu z natury. 
 
§ 1. 
 
Nazwa obiektu i oznaczenie inwentaryzacyjnego pomieszczenia - Urząd Gminy w Bliżynie 
 
§ 2. 
 
Rodzaj inwentaryzacji - roczna 
 
§ 3. 
 
Ustala się punkty inwentaryzacyjne i podaje się personalia osób materialnie odpowiedzialnych  
 
 
 
| Lp. | Punkt inwentaryzacyjny | Nazwisko i imię osoby materialnie odpowiedzialnej |  | 1. | Kasa  | Prościńska Agnieszka |   
2. | Druki ścisłego zarachowania | Lorek Katarzyna |  | 3. | Materiały na składzie  | Ptaszek Katarzyna  |  | 4. | Materiały na składzie  | Miernik Anna |  | 5. | Materiały na składzie  | Kuźdub Zdzisław |  
  
 
§ 4. 
 
Termin rozpoczęcia 2 stycznia 2009r. zakończenia 15 stycznia 2009r. spisu z natury. 
 
§ 5. 
 
Powołuję Komisję Inwentaryzacyjną w składzie : 
1/ Marzena Jeżewska – Boczek - Przewodnicząca Komisji  
2/ Maria Pisarek- członek 
3/ Grażyna Tusznio - członek 
Osoby powołane na członków zespołu spisowego ponoszą pełna odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie spisu z natury. 
 
§ 6. 
 
Inwentaryzację należy przeprowadzić wg stanu na dzień.31 grudnia 2008r. 
 
§ 7. 
 
Arkusze spisowe o numerach od 48 do 52 wydano przewodniczącemu komisji. 
 
§ 8. 
 
Arkusze spisu wypełnia się w dwóch gzemplarzach. 
 
§ 9. 
 
Składniki majątku niepełnowartościowe, nadmierne należy spisać na oddzielnych arkuszach. 
 
§ 10. 
 
Do dokonania spisu z natury środków pieniężnych ma zastosowanie protokół z inwentaryzacji gotówki w kasie stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia. 
 
§ 11. 
 
Osoby materialnie odpowiedzialne zobowiązuje się do odpowiedniego uporządkowania mienia i ewidencji. 
 
§ 12. 
 
Inwentaryzację poprzez pisemne potwierdzenie salda przeprowadzają pracownicy księgowości w zakresie sald z kontrahentami ujętymi w ewidencji księgowej. 
 
§ 13. 
 
Inwentaryzacji poprzez weryfikacje stanu ewidencyjnego przeprowadzają pracownicy prowadzący /zgodnie z zakresem czynności/ podlegające weryfikacji konta analityczne lub prowadzący wyłącznie ewidencję syntetyczną. 
 
§ 14. 
 
Za sprawny, terminowy i prawidłowy przebieg czynności inwentaryzacyjnych odpowiedzialny jest przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej. 
 
§ 15. 
 
Zarządzenie obowiązuje z dniem podpisania. 
 
Wójt Gminy Bliżyn 
Mariusz Walachnia
  Data wprowadzenia: 2009-01-09 1125 Data upublicznienia: 2009-01-09 Art. czytany: 3713 razy
  
 |  
 Wiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
 |  
| 
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
 |  
| 
 |  
 
 | 
 
 |  
| 
 |  
Urząd Gminy w Bliżynie 
czynny w godz.: 
poniedziałek - piątek: 730 - 1530 
 
Urząd Stanu Cywilnego 
Dowody osobiste 
Ewidencja Ludności 
godz. przyjęć 
poniedziałek 745 - 1500 
wtorek-piątek 745 - 1400 
 
Kasa godziny otwarcia: 
| Poniedziałek | 830-1430 |  | Wtorek | 800-1200 |  | Środa | 800-1400 |  | Czwartek | 800-1200 |  | Piątek | 800-1200 |  
  
 
adres skrytki ESP na platformie ePUAP: 
/1cqce463n2/skrytka 
 
 Dziennik Ustaw 
 Monitor Polski 
 
Nr rachunku bankowego: 
Konto do opłat różnych 
31 8520 0007 2001 0010 5688 0001  
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn  
 
Nr rachunku bankowego: 
Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci) 
84 8520 0007 2004 0010 5688 0061  
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn 
 |  
| 
 |  
 
 |