(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
A» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
A» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
A» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
Zarządzenie Nr 0050.6.2013 Wójta Gminy Bliżyn - w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Z dnia: 5 lutego 2013 r.

Na podstawie art. 19 ust. 2 , art. 20 ust. 1 i 3 oraz art. 21 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) oraz art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001r., Nr 142, poz. 1591 z późn. zm. ) zarządza się co następuje.

§ 1. 1. Powołuje się komisję przetargową w składzie:
1) Pan Andrzej Pietrzyk- przewodniczący komisji
2) Pani Beata Ozan – członek komisji
3) Pani Marzena Jeżewska –Boczek – sekretarz komisji
2. Zadaniem Komisji jest przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: „Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Bliżyn wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury.”

§ 2. Do zadań Komisji należy w szczególności:
1) propozycja wykluczenia wykonawcy,
2) ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz badanie i ocena ofert,
3) odrzucenie oferty oraz wybór najkorzystniejszej zgodnie z kryteriami przyjętymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
4) sporządzenie protokołu postępowania.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.




Data wprowadzenia: 2013-02-15 1106
Data upublicznienia: 2013-02-15
Art. czytany: 1526 razy

Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
Rejestr zmian:
2013-02-15
1. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
» Przełącz na wiadomości archiwalne
Podkategoria:
A Przystąpienie do opracowania planu zagospodarowania - Karta C
Ostat. 10 wiadomości:

A» Opracowanie miejscowego planu zagospodrowania Karta C
A» Opracowanie miejscowego planu zagospodrowania Karta C
A» Zmiana miejscowego planu zagospodar. - projekt - Spis kart C
A» Zmiana miejscowego planu zagospodar. - projekt Formularz C
Urząd Gminy Bliżyn
ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn