(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
» ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
» Sesja LV Rady Gminy Bliżyn - 27 marca 2024 r.
» Sprawozdania za IV kwartał 2023 r.
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
  • Rada Gminy
  • Sesje Rady Gminy
  • Protokoły z sesji Rady
  • Protokoły z sesji Rady Gminy V kadencji
  • P r o t o k ó ł Nr XIX/2008 z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 22 października 2008r. w świetlicy OSP w Bliżynie.

    P r o t o k ó ł Nr XIX/2008
    z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 22 października 2008r. w świetlicy OSP w Bliżynie.


    Na ogólny stan 15 radnych na sesji obecni byli wszyscy radni.

    Ponadto w obradach sesji uczestniczyli:
    1. Pani Anna Chrzanowska – Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Skarżysku-Kam.
    2. Pan Zenon Nowakowski i Pan Michał Jędrys – Radni Powiatu Skarżyskiego
    3. Pan Jan Maćkowiak – Zastępca Dyrektora MKS w Skarżysku-Kam.
    4. Pani Emilia Kupis – Prezes Lokalnej Grupy Działania
    5. Pan Rafał Graczkowski – Konsorcjum Inicjatywa Lokalna
    6. Pan Mariusz Walachnia – Wójt Gminy
    7. Pani Barbara Stachera – Sekretarz Gminy
    8. Pani Alina Ołownia – Skarbnik Gminy
    9. Pani Anna Miernik – Kierownik Referatu Rozwoju Strategicznego Gminy
    10. Pani Anna Fonfara – Radca Prawny
    11. Pan Sylwester Koziński – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Mroczkowie
    12. Pan Mirosław Owczarek – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Odrowążku
    13. Pan Henryk Żak – Dyrektor szkoły Podstawowej w Sorbinie
    14. Pani Zofia Nowak – Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bliżynie
    15. Pani Anna Jaros –Urbaniak – Dyrektor SP ZOZ w Bliżynie
    16. Pani Katarzyna Skarus – Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie
    17. Pan Piotr Stańczak – Tygodnik Skarżyski
    18. Sołtysi zgodnie z załączoną listą obecności

    Zatwierdzony porządek obrad sesji:

    1. Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.

    2. Przyjęcie protokołu z obrad XVIII sesji Rady.

    3. Informacja Wójta o pracy między sesjami oraz informacja o realizacji uchwał podjętych na ostatniej sesji.

    4. Wystąpienia zaproszonych gości.

    5. Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielenie odpowiedzi.

    6. Informacja o stanie sanitarno-higienicznym gminy:
    a/ wystąpienie Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Skarżysku-Kam.,
    b/ wystąpienie Wójta Gminy,
    c/ stanowisko Komisji ds. Infrastruktury Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska,
    d/ dyskusja,
    e/ przyjęcie informacji.

    7. Ocena działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za miniony okres 2008 roku:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.

    8. Informacje o złożonych oświadczeniach majątkowych.

    9. Rozpatrzenie i podjęcie uchwał w sprawie:
    a/ zatwierdzenia projektu systemowego pn. „Młodzi przyszłością rodziny – wsparcie osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w Gminie Bliżyn w latach 2008-2013”,
    b/ zatwierdzenia Lokalnego Programu Rewitalizacji dla miejscowości Bliżyn na lata 2007-2015.
    c/ określenia zasad zbycia, wydzierżawienia, wynajęcia lub użyczenia aktywów trwałych Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bliżynie,
    d/ określenia zasad zakupu lub przyjęcia darowizny aparatury i sprzętu medycznego oraz ich przeznaczenia i standardu,
    e/ wyrażenia opinii dotyczącej wniosku Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu o uznanie lasów za ochronne,
    f/ zbycia nieruchomości w drodze bezprzetargowej,
    g/ wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2008,
    h/ uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenu sołectwa Bliżyn – „Bliżyn 3”, na obszarze gminy Bliżyn,
    i/ zmiany Uchwały Nr XVII/111/2008 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 31 lipca 2008 roku w sprawie ustalenia warunków pracy i płacy Wójta Gminy oraz upoważnienia Przewodniczącego Rady Gminy do dokonywania czynności w sprawach z zakresu prawa pracy wobec Wójta.

    10. Zatwierdzenie protokołu Komisji Rewizyjnej z kontroli przeprowadzonej w Gminnym Ośrodku Kultury w Bliżynie w dniu 16 września 2008r. w zakresie gospodarki finansowej za miniony okres 2008r.

    11. Informacje, komunikaty i oświadczenia.

    12. Zamknięcie obrad sesji.

    Protokólant
    Anna Kowalik


    Data wprowadzenia: 2008-12-05 1318
    Data upublicznienia: 2008-12-05
    Art. czytany: 3063 razy

    » Protokół z sesji z 22 październiak 2008 r. - rozmiar: 155640 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn