(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2023 roku przez Radę Gminy Bliżyn
» Projekt uchwały w sprawie wykazu kąpielisk zorganizowanych na terenie Gminy Bliżyn oraz określenia sezonu kąpielowego na rok 2024
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
» Projekt uchwały w sprawie szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia i mieszkaniach treningowych lub wspomaganych
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2013
  • Ogłoszenie o wykluczeniu, odrzuceniu oraz unieważnieniu postępowania

    zadanie Nr 05/2013 Zmiana konstrukcji dachu budynku Zespołu Szkół w Bliżynie wraz z instalacją odgromową

    Z A W I A D O M I E N I E



    Na podstawie art. 24 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), Gmina Bliżyn informuje, że z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie Nr 05/2013 Zmiana konstrukcji dachu budynku Zespołu Szkół w Bliżynie wraz z instalacją odgromową zostali wykluczeniu następujący Wykonawcy:
    1) F.U. „FREEDOM” Hubert Olejarz
    Ul. 3-go Maja 108 p.104
    26-110 Skarżysko-Kam. (oferta Nr 1)
    2) F.U. „TOMBUD” Tomasz Grzybowski
    Ul. Rejowska 99 pok.310
    26-110 Skarżysko-Kam. (oferta Nr 2)
    Wykonawców wykluczono na podstawie art. 24, ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp. Wykonawcy złożyli nieprawdziwe informacje mogące mieć wpływ na wynik postępowania oraz nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. W związku z tym na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 odrzuca się oferty Nr 1 i Nr 2. Są to jedyne oferty złożone w terminie składania ofert tj. do dnia 12.07.2013 r. do godz. 10.00.
    Warunkiem udziału w przedmiotowym postępowaniu określonym w SIWZ było m.in. wykazanie, że Wykonawca zrealizował z należytą starannością w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu dachu (konstrukcja + pokrycie) lub zmianie konstrukcji dachu wraz z pokryciem w budynkach użyteczności publicznej, zamieszkania zbiorowego lub budynkach przemysłowych. Minimalna wartość brutto każdej roboty musi wynosić nie mniej niż 250 000 zł oraz dotyczyć dachu dwu- lub wielospadowego o powierzchni pokrycia nie mniej niż 700 m2 . Na potwierdzenie spełnienia warunków należało dołączyć stosowne dokumenty.
    Firma FREEDOM w Załączniku Nr 6 Wykaz wykonanych robót budowlanych, wykazała 2 roboty budowlane, których należyte wykonanie zostało potwierdzone listami referencyjnymi. W wykazie robót oraz w listach referencyjnych brak było danych, na podstawie których Zamawiający mógłby jednoznacznie potwierdzić spełnienie warunków określonych w SIWZ w zakresie wiedzy i doświadczenia Wykonawcy. Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 i 4 ustawy PZP, pismem znak. ZP.271.1.5.2013 z dnia 15.07.2013 r. wezwał firmę FREEDOM do uzupełnienia oferty bądź złożenia stosownych wyjaśnień. Poinformowano Wykonawcę o konieczności dołączenia dokumentów jednoznacznie potwierdzających dane zawarte w dokumentach lub wyjaśnieniach składanych w ramach uzupełnienia oferty. Wykonawca złożył wyjaśnienia pismem z dnia 16.07.2013 r. W wyjaśnieniach oraz w dokumentach je potwierdzających brak było danych dotyczących konstrukcji dachu. Wykonawca wykazał jedynie wykonanie nowego dachu o powierzchni połaci 1315,32 m2 , nie udzielił odpowiedzi czy w ramach inwestycji wykonana została nowa konstrukcja lub zmiana konstrukcji dachu dwu- lub wielospadowego. W przypadku drugiej roboty budowlanej określono wartość robót budowlanych lecz nie podano jednoznacznej odpowiedzi czy wykonany został nowy dach oraz konstrukcja dachu. Aby wykazać spełnienie warunku wykonawca przedstawił kopię dokumentacji dotyczącej zupełnie innej inwestycji, nie związanej z pokryciem dachu oraz konstrukcją. Ponieważ wyjaśnienia i dokumenty jednoznacznie nie potwierdzały zakresu wykonanych robót Zamawiający wystąpił z zapytaniami do instytucji wystawiających listy referencyjne (pisma znak. ZP.271.1.8.2013 oraz ZP. 271.1.9.2013 z dnia 18.07.2013 r.). W odpowiedzi otrzymano informacje zgodnie z którymi w przypadku roboty nr 1 z wykazu wykonano jedynie porycie dachu bez nowej konstrukcji, natomiast w przypadku roboty nr 2 z wykazu wykonano nowe pokrycie stropodachu. W tym przypadku Wykonawca podał nieprawdziwe informacje. Roboty wykazane przez Wykonawcę w Załączniku Nr 6 nie spełniały warunków określonych przez Zamawiającego w SIWZ w zakresie wiedzy i doświadczenia.
    Firma TOMBUD w Załączniku Nr 6 Wykaz wykonanych robót budowlanych, wykazała 3 roboty budowlane, których należyte wykonanie zostało potwierdzone listami referencyjnymi. W wykazie robót oraz w listach referencyjnych brak było danych, na podstawie których Zamawiający mógłby jednoznacznie potwierdzić spełnienie warunków określonych w SIWZ w zakresie wiedzy i doświadczenia Wykonawcy. Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 i 4 ustawy PZP, pismem znak. ZP.271.1.5.2013 z dnia 15.07.2013 r. wezwał firmę TOMBUD do uzupełnienia oferty bądź złożenia stosownych wyjaśnień. Poinformowano Wykonawcę o konieczności dołączenia dokumentów jednoznacznie potwierdzających dane zawarte w dokumentach lub wyjaśnieniach składanych w ramach uzupełnienia oferty. Wykonawca złożył wyjaśnienia pismem z dnia 17.07.2013 r. W wyjaśnieniach oraz w nowym Załączniku Nr 6 wykazał, że w roboty 1 i 2 spełniają warunki, chociaż dane z wyjaśnienia oraz wykazu nie pokrywały się wzjamenie. Trzecia robota z wykazu nie spełniała warunku udziału określonego przez Zamawiającego. Robota dotyczyła dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych. Powierzchnia połaci jednego dachu wynosiła 420,0 m2 i miała wartość brutto 220 000 zł. Na potwierdzenie wyjaśnień Wykonawca nie załączył, oprócz sporządzonego przez siebie wykazu, żadnych dokumentów. W celu potwierdzenia wyjaśnień Wykonawcy, Zamawiający wystąpił z zapytaniami do instytucji wystawiających listy referencyjne (pisma znak. ZP.271.1.6.2013 oraz ZP. 271.1.7.2013 z dnia 18.07.2013 r.). W odpowiedzi otrzymano informacje, które w przypadku roboty nr 2 nie potwierdzały zakresu robót wykazanego przez Wykonawcę. Warunki spełnia robota Nr 1 z wykazu. Określając zakres roboty nr 2 Wykonawca podał nieprawdziwe informacje. Roboty wykazane przez Wykonawcę w Załączniku Nr 6 nie spełniały warunków określonych przez Zamawiającego w SIWZ, w zakresie wiedzy i doświadczenia. Warunkiem było wykazanie przynajmniej 2 robót o określonym zakresie.
    W związku z powyższym na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie Nr 05/2013 Zmiana konstrukcji dachu budynku Zespołu Szkół w Bliżynie wraz z instalacją odgromową. W postępowaniu nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu.
    Ponadto Zamawiający informuje, że gdyby nie wykluczono i nie odrzucono ofert, po-stępowanie zostało by unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższała by kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Cena oferty Nr 2 – 387 490,98 zł. Kwota jaką w budżecie posiada Zamawiający to 305 240 zł.


    Data wprowadzenia: 2013-07-24 1212
    Data upublicznienia: 2013-07-24
    Art. czytany: 3482 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn