(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Zarządzenia
  • Zarządzenia - rok 2012
  • Zarządzenie Nr 0050.64.2012 Wójta Gminy Bliżyn - w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji okresowej w Urzędzie Gminy w Bliżynie.

    Z dnia: 21 grudnia 2012 roku


    Na podstawie art.30 ust.2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (D. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), art.26 ustawy z dnia 29 września 1994 r.
    o rachunkowości (D.U. z 2009 r. Nr 152, poz.1223 i Nr 165, poz. 1316) oraz § 7 ust. 1 instrukcji w sprawie zasad weryfikowania w drodze inwentaryzacji stanu aktywów i pasywów wykazanych w księgach rachunkowych stanowiącej załącznik Nr 1 do zarządzenia
    Nr 11/2002 Wójta Gminy w Bliżynie z dnia 2 września 2002 roku w prawie przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji aktywów i pasywów jednostki budżetowej Urząd Gminy
    w Bliżynie zarządza się, co następuje:

    § 1. Zarządza się przeprowadzenie okresowej inwentaryzacji w Urzędzie Gminy w następujących formach:
    1/ w drodze spisu z natury:
    - gotówki oraz dowodów kasowych,
    - druków ścisłego zarachowania,
    - zapasów ewidencjonowanych na koncie 310,
    - składników aktywów będących własnością innych jednostek powierzonych gminie do używania,
    2/ w drodze uzyskania pisemnego potwierdzenia sald – własnych aktywów powierzonych kontrahentom,
    3/ w drodze weryfikacji stanu księgowego:
    - gruntów,
    - należności i zobowiązań wobec osób nie prowadzących ksiąg rachunkowych,
    - tytułów publiczno-prawnych,
    w terminie do dnia 15 stycznia 2013 roku.

    § 2. 1. Powołuje się Komisję Inwentaryzacyjną w składzie:
    - Marzena Jeżewska – Boczek - przewodnicząca
    - Maria Pisarek - członek
    - Bożena Chyb– członek
    do dokonania spisu z natury aktywów wymienionych w § 1 pkt 1.
    2. Zobowiązuje się pracowników prowadzących podlegające weryfikacji stany ewidencyjne do dokonania inwentaryzacji aktywów wymienionych w § 1pkt 2 i 3.

    § 3. Podaje się personalia osób materialnie odpowiedzialnych za:
    1) gotówkę oraz dowody kasowe – Agnieszka Prościńska,
    2) druki ścisłego zarachowania – Katarzyna Lorek,
    3) zapasy materiałów na składzie – Renata Ślęzak - Kałuża, Kuszewski Zbigniew,
    4) sprzęt komputerowy służący do transmisji danych w SWDO – Luiza Jurczyk - Kutryb,
    5) sprzęt służący do akcji kryzysowych – Zdzisław Kuźdub.

    § 4. Inwentaryzację należy przeprowadzić wg stanu na dzień 30 grudnia 2012r..


    § 5. Zobowiązuje Komisje Inwentaryzacyjne do:
    1) Przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych,
    2) Przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w instrukcji w sprawie zasad weryfikowania w drodze inwentaryzacji stanu aktywów i pasywów wykazanych w księgach rachunkowych,
    3) Przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do referatu finansowo - budżetowego w terminie pięciu dni po terminie zakończenia spisu.

    § 6. Zobowiązuje się członków Komisji do właściwego, dokładnego i rzetelnego przeprowadzenia inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.

    § 7. Przyjmuje się dzień 15 stycznia 2013 roku jako termin zakończenia prac przez Komisję Inwentaryzacyjną.

    § 8. Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Gminy oraz Przewodniczącemu Komisji co do podjęcia decyzji wynikających z przeprowadzonej inwentaryzacji.

    § 9. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

    Wójt Gminy Bliżyn
    (-) Mariusz Walachnia


    Data wprowadzenia: 2013-01-18 1416
    Data upublicznienia: 2013-01-18
    Art. czytany: 1794 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Uchwały z sesji nr I/06 z dnia 24 listopada 2006 roku
    Uchwały z sesji nr II/06 z dnia 5 grudnia 2006 roku
    Uchwały z sesji nr III/06 z dnia 29 grudnia 2006 roku
    Uchwały z sesji nr IV/07 z dnia 22 lutego 2007 roku
    Uchwały z sesji nr V/07 z dnia 25 kwietnia 2007 roku
    Uchwały z sesji nr VI/07 z dnia 20 czerwca 2007 roku
    Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr VII/07 z dnia 13 lipca 2007 roku
    Uchwały z sesji nr VIII/07 z dnia 30 sierpnia 2007 roku
    Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr IX/07 z dnia 14 września 2007 roku
    Uchwały z sesji nr X/07 z dnia 25 października 2007 roku
    Uchwały z sesji nr XI/07 z dnia 19 grudnia 2007 roku
    Uchwała z sesji nr XII/08 z dnia 11 stycznia 2008 roku
    Uchwała z sesji nr XIII/08 z dnia 26 lutego 2008 roku
    Uchwała z sesji nadzwyczajnej nr XIV/08 z dnia 16 kwietnia 2008 roku
    Uchwała z sesji nr XV/08 z dnia 29 kwietnia 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XVI/08 z dnia 26 czerwca 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XVII/08 z dnia 31 lipca 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XVIII/08 z dnia 29 sierpnia 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XIX/08 z dnia 22 października 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XX/08 z dnia 9 grudnia 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XXI/08 z dnia 30 grudnia 2008 roku
    Uchwały z sesji nr XXII/09 z dnia 6 lutego 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXIII/09 z dnia 24 marca 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXIV/09 z dnia 29 kwietnia 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXV/09 z dnia 18 czerwca 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXVI/09 z dnia 20 lipca 2009 roku
    Uchwały z sesji nadzwyczajnej nr XXVII/09 z dnia 31 lipca 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXVIII/09 z dnia 7 września 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXIX/09 z dnia 28 października 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXX/09 z dnia 01 grudnia 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXXI/09 z dnia 30 grudnia 2009 roku
    Uchwały z sesji nr XXXII/10 z dnia 28 stycznia 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXXIII/10 z dnia 22 marca 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXXIV/10 z dnia 29 kwietnia 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXXV/10 z dnia 28 maja 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXXVI/10 z dnia 24 czerwca 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXXVII/10 z dnia 26 sierpnia 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXXVIII/10 z dnia 28 września 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XXIX/10 z dnia 8 października 2010 roku
    Uchwały z sesji nr XLI/10 z dnia 8 listopada 2010 roku
    Ostat. 10 wiadomości:

    » w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2006 rok.
    » w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy Bliżyn.
    » w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Zagórze 1”, na obszarze gminy Bliżyn.
    » w sprawie wprowadzenia zmian w uchwale Nr IV/134/2007 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 22 lutego 2007 roku w sprawie uchwalenia budżetu gminy Bliżyn na 2007 rok.
    » w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2007
    » w sprawie: przystąpienia Gminy Bliżyn do Lokalnej Grupy Działania.
    » w sprawie: przystąpienia Gminy Bliżyn do Świętokrzysko-Mazowieckiej Konfederacji Samorządów i Organizacji Pozarządowych
    » w sprawie zbycia nieruchomości stanowiącej mienie gminne.
    » w sprawie sprzedaży lokalu mieszkalnego numer 5 w budynku wielomieszkaniowym Nr 2 w Sołtykowie obręb Płaczków gm. Bliżyn.
    » w sprawie zasad promocyjnej sprzedaży lokali mieszkalnych w budynkach stanowiących własność Gminy Bliżyn.
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn