(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» sprawozdanie za I kwartał 2024 r. - gmina Bliżyn
A» Ogłoszenie o możliwości uzyskania dotacji na zadania publiczne z zakresu ratownictwa wodnego
A» Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi za 2023 r
A» INFORMACJA Rejonowej Komisji Wyborczej nr 28 w Kielcach o składzie, siedzibie i pełnionych dyżurach
A» Sprawozdania finansowe Gminy Bliżyn za rok 2023
Zarządzenie Nr 0050.64.2012 Wójta Gminy Bliżyn - w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji okresowej w Urzędzie Gminy w Bliżynie.

Z dnia: 21 grudnia 2012 roku


Na podstawie art.30 ust.2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (D. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), art.26 ustawy z dnia 29 września 1994 r.
o rachunkowości (D.U. z 2009 r. Nr 152, poz.1223 i Nr 165, poz. 1316) oraz § 7 ust. 1 instrukcji w sprawie zasad weryfikowania w drodze inwentaryzacji stanu aktywów i pasywów wykazanych w księgach rachunkowych stanowiącej załącznik Nr 1 do zarządzenia
Nr 11/2002 Wójta Gminy w Bliżynie z dnia 2 września 2002 roku w prawie przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji aktywów i pasywów jednostki budżetowej Urząd Gminy
w Bliżynie zarządza się, co następuje:

§ 1. Zarządza się przeprowadzenie okresowej inwentaryzacji w Urzędzie Gminy w następujących formach:
1/ w drodze spisu z natury:
- gotówki oraz dowodów kasowych,
- druków ścisłego zarachowania,
- zapasów ewidencjonowanych na koncie 310,
- składników aktywów będących własnością innych jednostek powierzonych gminie do używania,
2/ w drodze uzyskania pisemnego potwierdzenia sald – własnych aktywów powierzonych kontrahentom,
3/ w drodze weryfikacji stanu księgowego:
- gruntów,
- należności i zobowiązań wobec osób nie prowadzących ksiąg rachunkowych,
- tytułów publiczno-prawnych,
w terminie do dnia 15 stycznia 2013 roku.

§ 2. 1. Powołuje się Komisję Inwentaryzacyjną w składzie:
- Marzena Jeżewska – Boczek - przewodnicząca
- Maria Pisarek - członek
- Bożena Chyb– członek
do dokonania spisu z natury aktywów wymienionych w § 1 pkt 1.
2. Zobowiązuje się pracowników prowadzących podlegające weryfikacji stany ewidencyjne do dokonania inwentaryzacji aktywów wymienionych w § 1pkt 2 i 3.

§ 3. Podaje się personalia osób materialnie odpowiedzialnych za:
1) gotówkę oraz dowody kasowe – Agnieszka Prościńska,
2) druki ścisłego zarachowania – Katarzyna Lorek,
3) zapasy materiałów na składzie – Renata Ślęzak - Kałuża, Kuszewski Zbigniew,
4) sprzęt komputerowy służący do transmisji danych w SWDO – Luiza Jurczyk - Kutryb,
5) sprzęt służący do akcji kryzysowych – Zdzisław Kuźdub.

§ 4. Inwentaryzację należy przeprowadzić wg stanu na dzień 30 grudnia 2012r..


§ 5. Zobowiązuje Komisje Inwentaryzacyjne do:
1) Przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych,
2) Przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w instrukcji w sprawie zasad weryfikowania w drodze inwentaryzacji stanu aktywów i pasywów wykazanych w księgach rachunkowych,
3) Przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do referatu finansowo - budżetowego w terminie pięciu dni po terminie zakończenia spisu.

§ 6. Zobowiązuje się członków Komisji do właściwego, dokładnego i rzetelnego przeprowadzenia inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.

§ 7. Przyjmuje się dzień 15 stycznia 2013 roku jako termin zakończenia prac przez Komisję Inwentaryzacyjną.

§ 8. Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Gminy oraz Przewodniczącemu Komisji co do podjęcia decyzji wynikających z przeprowadzonej inwentaryzacji.

§ 9. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Wójt Gminy Bliżyn
(-) Mariusz Walachnia


Data wprowadzenia: 2013-01-18 1416
Data upublicznienia: 2013-01-18
Art. czytany: 1761 razy

Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy w Bliżynie

czynny w godz.:
poniedziałek - piątek: 730 - 1530

Urząd Stanu Cywilnego
Dowody osobiste
Ewidencja Ludności

godz. przyjęć
poniedziałek 745 - 1500
wtorek-piątek 745 - 1400

Kasa godziny otwarcia:

Poniedziałek830-1430
Wtorek800-1200
Środa800-1400
Czwartek800-1200
Piątek800-1200


adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
/1cqce463n2/skrytka

Dziennik Ustaw
Monitor Polski

Nr rachunku bankowego:
Konto do opłat różnych
31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

Nr rachunku bankowego:
Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
Urząd Gminy Bliżyn
ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn