(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Rada Gminy
  • Sesje Rady Gminy
  • Protokoły z sesji Rady
  • Protokoły z sesji Rady Gminy V kadencji
  • P r o t o k ó ł Nr VI/2007 z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 20 czerwca 2007r. w świetlicy OSP w Bliżynie.

    Na ogólny stan radnych – 15 na sesji obecnych było 14 radnych /nieobecny Ryszard Kopeć – pisemne zrzeczenie się mandatu radnego z dniem 23 lutego 2007 roku/.

    Ponadto w obradach sesji uczestniczyli:
    1. Pan Artur Berus – Członek zarządu Powiatu Skarżyskiego
    2. Pan Andrzej Kazanowski – Dyrektor Wydziału Społecznej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania w Skarżysku-Kam.
    3. Pan Tomasz Kieres – Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kam.
    4. Pan Tomasz Rokita – Wójt Gminy
    5. Pan Mariusz Walachnia – Sekretarz Gminy
    6. Pani Alina Ołownia – Skarbnik Gminy
    7. Pani Anna Miernik – Kierownik Referatu Rozwoju Strategicznego Gminy
    8. Pani Anna Fonfara – Radca Prawny Urzędu Gminy
    9. Pani Anna Kowalik – obsługa Rady Gminy
    10. Pani Anna Jaros-Urbaniak – Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bliżynie
    11. Pani Danuta Czarnecka – pracownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bliżynie
    12. Pan Adam Młodawski – Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie
    13. Pan Józef Nowak – Dyrektor Zespołu Szkół w Bliżynie
    14. Pan Sylwester Koziński – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Mroczkowie
    15. Pan Mirosław Owczarek – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Odrowążku
    16. Pan Henryk Żak – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Sorbinie
    17. Pani Elżbieta Dzierzęcka-Żak – Prezes Zarządu Gminnego ZNP w Bliżynie
    18. Pani Jolanta Sochacka – przedstawiciel NSZZ „Solidarność” Pracowników Oświaty i Wychowania w Skarżysku-Kam.
    19. Pan Piotr Stańczak – Tygodnik Skarżyski
    20. Przedstawiciele sekcji szachowej w osobach: Adama Łukomskiego, Łukasza Łukomskiego, Kamili Garbali, Rafała Czarneckiego, Karola Szymańskiego, Mariusza Fidora
    21. Pan Robert Orzeszko – przedstawiciel Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
    22. Sołtysi zgodnie z załączoną listą obecności

    Zatwierdzony porządek obrad sesji:

    1. Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.

    2. Przyjęcie protokołu z obrad V sesji Rady.

    3. Informacja Wójta o pracy między sesjami oraz informacja o realizacji uchwał podjętych na ostatniej sesji.

    4. Wystąpienia zaproszonych gości.

    5. Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielenie odpowiedzi.

    6. Informacja o działalności opieki zdrowotnej za 2006 rok:
    a/ wystąpienie Dyrektora SP ZOZ,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych oraz Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji,
    e/ podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2006 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bliżynie.

    7. Informacja o działalności szkół za miniony rok szkolny 2006/2007:
    a/ wystąpienia Dyrektorów szkół,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych oraz Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.

    8. Informacja o działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bliżynie za 2006 rok:
    a/ wystąpienie Dyrektora GOPS,
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.

    9. Uchwalenie programu gospodarczego Rady Gminy w Bliżynie na kadencję 2006-2010:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy i Przewodniczącej Rady,
    b/ stanowiska Komisji Rady,
    c/ dyskusja,
    d/ podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia programu gospodarczego Rady Gminy w Bliżynie na kadencję 2006-2010.

    10. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
    a/ zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2006 Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie,
    b/ wprowadzenia zmian w uchwale Nr IV/13/2007 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 22 lutego 2007 roku w sprawie uchwalenia budżetu gminy Bliżyn na 2007 rok,
    c/ wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2007,
    d/ zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu oraz o przebiegu wykonania planów finansowych gminnej instytucji kultury oraz samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej za I półrocze roku budżetowego, dla których założycielem jest Gmina Bliżyn,
    e/ procedury uchwalania budżetu gminy oraz rodzaju i szczegółowości materiałów informacyjnych towarzyszących projektowi budżetu,
    f/ ustalenia najniższego wynagrodzenia zasadniczego oraz wartości jednego punktu wynagrodzenia pracowników zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych gminy Bliżyn.

    11. Informacje, komunikaty i oświadczenia.

    12. Zamknięcie obrad sesji.

    W załączeniu treść protokołu.


    Data wprowadzenia: 2007-08-07 1122
    Data upublicznienia: 2007-08-07
    Art. czytany: 3946 razy

    » Protokół z sesji z 20 czerwca 2007 roku - rozmiar: 104080 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Zarządzenia - rok 2004
    Zarządzenia - rok 2005
    Zarządzenia - rok 2006
    Zarządzenia - rok 2007
    Zarządzenia - rok 2008
    Zarządzenia - rok 2009
    Zarządzenia - rok 2010
    Zarządzenia - rok 2011
    Zarządzenia - rok 2012
    Zarządzenia - rok 2013
    Zarządzenia - rok 2014
    Zarządzenia - rok 2015
    Zarządzenia - rok 2016
    Zarządzenia - rok 2017
    Zarządzenia - rok 2018
    Zarządzenia - rok 2019
    Zarządzenia - rok 2020
    Zarządzenia - rok 2021
    Zarządzenia - rok 2022
    Zarządzenia - rok 2023
    Zarządzenia - rok 2024
    Ostat. 10 wiadomości:

    » w sprawie rozkładu i czasu pracy pracowników samorządowych, obsługi i hydroforni w 2009 roku.
    » w sprawie upoważnienia Sekretarza Gminy do wykonywania czynności z zakresu prawa pracy wobec Wójta.
    » w sprawie: ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację w 2009 roku zadania własnego gminy w zakresie: Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Narkomanii, Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie na 2009 rok.
    » w sprawie przyjęcia Planu Wykorzystania Gminnego Zasobu Nieruchomości
    » w sprawie wprowadzenia zmian w zarządzeniu Nr 48/2008 Wójta Gminy Bliżyn z dnia 22 grudnia 2008 roku w sprawie układu wykonawczego budżetu gminy na 2009 rok.
    » w prawie przeprowadzenia zwykłego postępowania sprawdzającego
    » w sprawie powołania Zespołu ds. Wdrażania Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Bliżyn na lata 2009-2015.
    » w sprawie ustalenia wysokości dofinansowania opłat za kształcenie nauczycieli pobierane przez szkoły wyższe i zakłady kształcenia nauczycieli w 2009 r.
    » w sprawie udziału wkładu własnego do projektu pt. „Realizacja kampanii informacyjno-szkoleniowej promującej edukację przedszkolną w środowisku wiejskim Województwa Świętokrzyskiego” realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej w ramach POKL 2007-2013
    » w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2009 rok
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn