(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» sprawozdanie za I kwartał 2024 r. - gmina Bliżyn
A» Ogłoszenie o możliwości uzyskania dotacji na zadania publiczne z zakresu ratownictwa wodnego
A» Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi za 2023 r
A» INFORMACJA Rejonowej Komisji Wyborczej nr 28 w Kielcach o składzie, siedzibie i pełnionych dyżurach
A» Sprawozdania finansowe Gminy Bliżyn za rok 2023
  • Rada Gminy
  • Sesje Rady Gminy
  • Protokoły z sesji Rady
  • Protokoły z sesji Rady Gminy IV kadencji
  • P r o t o k ó ł Nr XXV/05 z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 30 sierpnia 2005r. w Szkole Podstawowej w Sorbinie.

    P r o t o k ó ł Nr XXV/05
    z sesji Rady Gminy w Bliżynie, która odbyła się w dniu 30 sierpnia 2005r. w Szkole Podstawowej w Sorbinie.


    Na ogólny stan 15 radnych na sesji obecnych było 14 radnych. Radny Piotr Zbroja zmarł 5.08.2005r. Sesja rozpoczęła się o godz.10.00 natomiast o godz.9.00 została odprawiona msza żałobna za radnego ś.p. Piotra Zbroję w Kościele
    Parafialnym w Sorbinie.
    Ponadto w obradach sesji uczestniczyli:
    1. Pan Roman Białek – Kierownik Działu PUP w Skarżysku-Kam.
    2. Pan Tomasz Rokita – Wójt Gminy
    3. Pan Mariusz Walachnia – Sekretarz Gminy
    4. Pani Alina Ołownia – Skarbnik Gminy
    5. Pani Anna Fonfara – Radca Prawny UG
    6. Pani Anna Miernik – Kierownik Referatu Rozwoju Strategicznego Gminy
    7. Pani Anna Kowalik – obsługa Rady
    8. Pani Dorota Zbroja – żona zmarłego radnego
    9. Ks. Jacenty Socha – Proboszcz Parafii Rzymsko-Katolickiej w Sorbinie
    10. Ks. Andrzej Olszewski – Proboszcz Parafii Rzymsko-Katolickiej
    w Odrowążku
    11. Pani Dorota Żak – Radna Powiatu Skarżyskiego
    12. Pan Mirosław Owczarek – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Odrowążku
    13. Pan Sylwester Koziński – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Mroczkowie
    14. Pan Henryk Żak – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Sorbinie
    15. Pan Zenon Nowakowski – Kierownik Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Skarżysku-Kam.
    16. Pan Jan Pepaś – Prezes RG SLD w Bliżynie
    17. Pani Bożena Zep-Nowek – przedstawiciel NSZZ Pracowników Oświaty i Wychowania w Skarżysku-Kam.
    18. Pan Adam Młodawski – Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie
    19. Sołtysi zgodnie z załączoną listą obecności
    20. Mieszkańcy gminy

    Zatwierdzony porządek obrad sesji:
    1. Otwarcie, stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad sesji.
    2. Przyjęcie protokołu z obrad XXIV sesji Rady.
    3. Informacja Wójta o realizacji uchwał Rady podjętych na ostatniej sesji oraz o pracy między sesjami.
    4. Wystąpienia zaproszonych gości.
    5. Interpelacje i zapytania radnych oraz udzielenie odpowiedzi.
    6. Informacja o stanie bezrobocia na terenie gminy Bliżyn:
    a/ wystąpienie Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kam.
    b/ stanowisko Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Socjalnych,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.
    7. Ocena realizacji budżetu gminy za I półrocze 2005r.:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy,
    b/ stanowisko Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy oraz Komisji ds. Infrastruktury Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.
    8. Informacja o realizacji podatków za I półrocze 2005r.:
    a/ wystąpienie Wójta Gminy,
    b/ stanowisko Komisji Budżetowo-Finansowej, Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Gminy,
    c/ dyskusja,
    d/ przyjęcie informacji.
    9. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
    a/ przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Bliżyn,
    b/ zmiany Statutu Międzygminnego Związku „Planowanie Przestrzenne” z siedzibą w Kielcach,
    c/ wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2005 rok,
    d/ zmieniająca uchwałę Nr XXII/190/05 Rady Gminy w Bliżynie z dnia 28 kwietnia 2005 roku w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2005,
    e/ rozpatrzenia skargi Pana Tadeusza Durlika na „bezradność, nieudolność i opieszałość władz i urzędników referatu technicznego” Gminy Bliżyn,
    f/ stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego,
    g/ nadania nazwy ulicy na terenie Bliżyna,
    h/ zmiany przeznaczenia gruntów rolnych położonych w obrębie wsi Płaczków w Gminie Bliżyn.
    10. Informacje, komunikaty i oświadczenia.
    11. Zamknięcie obrad sesji.

    W załączniku pełna treść protokołu z sesji.


    Data wprowadzenia: 2005-09-19 1206
    Data upublicznienia: 2005-09-19
    Art. czytany: 3661 razy

    » Protokół z sesji Nr XXV/05 z dnia 30.08.2005 roku - rozmiar: 115712 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn