(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» sprawozdanie za I kwartał 2024 r. - gmina Bliżyn
A» Ogłoszenie o możliwości uzyskania dotacji na zadania publiczne z zakresu ratownictwa wodnego
A» Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi za 2023 r
A» INFORMACJA Rejonowej Komisji Wyborczej nr 28 w Kielcach o składzie, siedzibie i pełnionych dyżurach
A» Sprawozdania finansowe Gminy Bliżyn za rok 2023
  • Urząd Gminy
  • Referat Organizacyjno-Społeczny (ORS)
  • Zadania Referatu Organizacyjno-Społecznego

    Do zadań Referatu Organizacyjno – Społecznego należy:
    1. W zakresie organizacji i funkcjonowania urzędu i kadr:
    1) zapewnienie sprawnego funkcjonowania i organizacji pracy urzędu,
    2) zapewnienie sprawnego kierowania i prawidłowego nadzoru nad funkcjonowaniem referatów i poszczególnych stanowisk,
    3) zapewnienie zgodności działania urzędu z przepisami prawa,
    4) racjonalne gospodarowanie etatami i funduszem płac urzędu,
    5) prowadzenie spraw kadrowych i osobowych pracowników urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
    6) prowadzenie spraw związanych z reklamowaniem pracowników od pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny,
    7) obsługa jednostek pomocniczych gminy (sołectw),
    8) prowadzenie nadzoru, koordynowania i kontroli skarg i wniosków oraz rejestru skarg i wniosków
    9) czuwanie nad sprawnym obiegiem dokumentów i korespondencji w urzędzie,
    10) prowadzenie i zlecanie szkoleń pracowników urzędu,
    11) prowadzenie spraw z zakresu bhp i p.poż oraz prowadzenie wstępnych i okresowych szkoleń bhp pracowników urzędu,
    12) zapewnienie elektronicznego dostępu do aktów prawa miejscowego i innych aktów prawnych,
    13) zabezpieczenie materiałowo – technicznych warunków pracy w urzędzie i prowadzenie księgi inwentarzowej,
    14) prowadzenie kancelarii, administrowanie budynkiem urzędu i punktu podawczego oraz archiwum zakładowego,
    15) zapewnienie porządku i czystości w pomieszczeniach urzędu, dbanie o właściwy wygląd budynku i jego otoczenia,
    16) przygotowywanie i organizowanie świąt i rocznic państwowych – dekoracja urzędu,
    17) zakup literatury, prenumerata czasopism,
    18) organizowanie kontroli wewnętrznej i zarządczej urzędu,
    19) prowadzenie rejestru wydawanych przez Wójta upoważnień i pełnomocnictw dla pracowników urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
    20) prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta i uchwał Rady Gminy,
    21) prowadzenia kancelarii urzędu, ePUAP i punktu podawczego w tym przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej do urzędu, przekazywanie jej właściwej komórce organizacyjnej według dyspozycji Wójta lub Sekretarza oraz korespondencji wychodzącej,
    22) sprawowanie pieczy nad tablicami informacyjnymi urzędu, w tym zamieszczanie publikacji, ogłoszeń i informacji,
    23) gospodarowanie funduszem socjalnym, współpraca z komisją socjalną,
    24) prowadzenie rejestrów pieczęci, wydawnictw i ewidencji bibliotecznej,
    25) obsługa administracyjno – biurowa Rady Gminy, Przewodniczącego, Komisji i klubów radnych,
    26) współpraca z urzędem pracy w sprawie organizacji staży, prac interwencyjnych i robót publicznych,
    27) współpraca z Krajowym Biurem Wyborczym.

    2. W zakresie oświaty, kultury, sportu, zdrowia i opieki społecznej:
    1) opracowanie projektów planów sieci szkół i przedszkoli,
    2) zatwierdzanie projektów organizacyjnych szkół i przedszkoli,
    3) prowadzenie konkurów na stanowiska dyrektorów,
    4) prowadzenie ewidencji szkół publicznych i niepublicznych,
    5) prowadzenie spraw związanych z udzielaniem dotacji na rzecz szkół i przedszkoli niepublicznych,
    6) kontrolowanie stanu technicznego obiektów oświatowych,
    7) przygotowanie projektów uchwał rady i zarządzeń wójta w zakresie ustawy o systemie oświaty,
    8) nadzór nad spełnianiem obowiązku szkolnego i kontrola obowiązku nauki młodzieży od 16 – 18 lat,
    9) koordynacja, nadzór i kontrola w zakresie sprawozdawczości w systemie informacji oświatowej,
    10) prowadzenie rejestru instytucji kultury,
    11) prowadzenie i organizowanie spraw z zakresu sportu,
    12) prowadzenie otwartych konkurów ofert na zlecenie zadań publicznych w zakresie kultury, sportu, zdrowia, opieki społecznej i uzależnień od alkoholu i narkomanii,
    13) przygotowanie projektów uchwał i zarządzeń z zakresu kultury, sportu, zdrowia i opieki społecznej,
    14) nadzór nad jednostkami organizacyjnymi gminy


    Data wprowadzenia: 2013-07-24 1301
    Data upublicznienia: 2013-07-24
    Art. czytany: 3549 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn