(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Informacja Wójta Gminy Bliżyn o pierwszej sesji Rady Gminy Bliżyn
A» OBWIESZCZENIE PAŃSTWOWEJ KOMISJI WYBORCZEJ z dnia 18 marca 2024 r. o postanowieniu Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w sprawie zarządzenia wyborów posłów do Parlamentu Europejskiego
A» POSTANOWIENIE Nr 365/2024 KOMISARZA WYBORCZEGO W KIELCACH IV
A» Sesja LVI Rady Gminy Bliżyn - 24 kwietnia 2024 r.
A» Zapytanie cenowe Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowym Odrowążku
  • Urząd Gminy
  • Skarbnik Gminy
  • Zakres działania Skarbnika Gminy

    Do zakresu działania Skarbnika Gminy należą sprawy:
    1) koordynacji i nadzoru działalności Referatu Finansowo-Budżetowego.
    2) wykonywania i organizowania prowadzenia rachunkowości w urzędzie zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami oraz sprawowanie nadzoru w tym zakresie, a w szczególności:
    a) ustalenie polityki rachunkowości,
    b) prowadzenie na podstawie dowodów księgowych ksiąg rachunkowych ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym,
    c) okresowe ustalanie i sprawdzanie drogą inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów,
    d) wycenę aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego,
    e) sporządzanie sprawozdań finansowych,
    f) gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych,
    3) dokonywania pełnej analizy finansów gminnych, sprawdzanie płynności ich przepływów oraz przedkładanie Wójtowi propozycji finansowania zadań.
    4) nadzór nad realizacją dochodów i wydatków budżetu gminy.
    5) zapewnienia pod względem finansowym prawidłowości umów majątkowych zawieranych w imieniu gminy.
    6) zapewnienia przestrzegania wewnętrznej dyscypliny budżetowej i obiegu dokumentacji finansowej.
    7) dokonywania kontrasygnaty dokumentów stanowiących podstawę do wydatkowania środków budżetowych oraz podejmowania innych oświadczeń majątkowych.
    8) prowadzenia analiz wykorzystania środków przydzielonych z budżetu lub środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji gminnych jednostek organizacyjnych.
    9) inicjowania i prowadzenia kontroli wewnętrznej oraz kontroli w gminnych jednostkach organizacyjnych.
    10) przekazywanie kierownikom referatów oraz kierownikom podległych jednostek organizacyjnych wytycznych oraz danych niezbędnych do opracowania projektu planu budżetu.
    11) opracowywania projektów przepisów wewnętrznych dotyczących rachunkowości a w szczególności zakładowego planu kont, obiegu dokumentów finansowo-księgowych, inwentaryzacji.
    12) sprawowania nadzoru merytorycznego nad projektami uchwał finansowych kierowanych pod obrady Rady.
    13) przygotowywanie projektu budżetu gminy i sprawozdanie z jego wykonania.
    14) czuwanie nad zachowaniem równowagi budżetowej.
    15) wykonywania zadań i obowiązków głównego księgowego w szczególności: prowadzenie rachunkowości jednostki, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
    16) współpraca z Radą i jej komisjami.
    17) nadzór nad sprawozdawczością dotyczącą finansów gminnych.
    18) wykonywania innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta.,


    Data wprowadzenia: 2013-07-25 1006
    Data upublicznienia: 2013-07-25
    Art. czytany: 3391 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn