(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Bliżyn do Programu 'Gmina Przyjazna Seniorom - Ogólnopolska Karta Seniora - edycja Gmina Bliżyn'
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
» Ogłoszenie o sesji w dniu 27 listopada 2024 r. o godz. 9.00 w OSP w Bliżynie
» Ogłoszenie Wójta Gminy Bliżyn z dnia 19.11.2024 r. w sprawie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, zamiany, dzierżawy i najmu.
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2013
  • Ogłoszenie o zmianie SIWZ na zadanie nr 11/2013

    Zimowe utrzymania dróg gminnych i powiatowych w sezonie zimowym 2013/2014

    Ogłoszenie o zmianie SIWZ na zadanie nr 11/2013
    Zimowe utrzymania dróg gminnych i powiatowych w sezonie zimowym 2013/2014
    Zamawiający:
    Gmina Bliżyn
    26-120 Bliżyn
    powiat skarżyski
    NIP; 663-12-57-935 REGON: 291009981
    www.ugblizyn.bip.doc.pl

    Nazwa zamówienia: Zimowe utrzymania dróg gminnych i powiatowych w sezonie zimowym 2013/2014
    Zmiany:
    1. W dziale II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA, pkt. 4 Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia otrzymuje brzmienie: „Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług mających na celu zwalczanie śliskości, usuwanie błota pośniegowego, zlodowaciałych warstw śniegu, odśnieżanie i posypywanie dróg i placów oraz wywóz nadmiaru śniegu w sezonie zimowym 2013/2014. Zimowym utrzymaniem objęte będą drogi gminne, wewnętrzne w ilości 70,533 km i drogi powiatowe w ilości 41,409 km oraz parkingi gminne (5 miejsc) na terenie gminy Bliżyn wg wykazu parkingów, dróg gminnych i wewnętrznych, dróg powiatowych oraz parkingów. Przewiduje się wywóz 500 m3 śniegu w ciągu jednego sezonu. Plan sytuacyjny dróg gminnych i wewnętrznych oraz dróg powiatowych, parkingów do zimowego utrzymania przedstawia załącznik nr 4 do umowy.
    Wykonawca przyjmie na siebie obowiązek wykonywania usług w następujący sposób:
    1) akcja czynna – polegająca na pracy sprzętu bezpośrednio na drodze. Drogi utrzymywane będą w II standardzie zimowego utrzymania, których zasady przedstawia załącznik nr 5 do umowy na zimowe utrzymanie dróg. Akcja czynna rozpocznie się w chwili wydania przez Zamawiającego dyspozycji wyjazdu do pracy sprzętu bezpośrednio na drodze,
    2) akcja bierna polegająca na pozostawieniu sprzętu wraz z operatorem w pełnej gotowości do podjęcia „akcji czynnej”,
    3) przejście „akcji czynnej” na „akcję bierną” uwarunkowane będzie wystąpieniem konkretnych czynników pogodowych i w zależności od nich, nastąpi uznanie przez ZAMAWIAJĄCEGO typu akcji w dobie rozliczeniowej wykonywanej usługi. W przypadku nagłej zmiany warunków pogodowych decyzję o przejściu z akcji biernej na akcję czynną podejmuje WYKONAWCA powiadamiając ZAMAWIAJĄCEGO,
    4) wywóz śniegu z miejsc nagromadzenia nadmiaru śniegu wykonywane będzie na zlecenie Zamawiającego. Śnieg należy wywieść w miejsce Wykonawcy,
    5) doba rozliczeniowa danego typu akcji rozpoczynać się będzie o godzinie 000 i będzie trwać do godz. 2400. W jednej dobie może wystąpić tylko jeden typ akcji,
    6) zakres usług nie dotyczy odśnieżania i zwalczania śliskości na chodnikach,
    7) wykonawca realizujący usługę zapewnia:
    - dostateczną ilość sił i środków gwarantujących terminowe i jakościowe wykonywanie zakresu rzeczowego usługi,
    - służbę dyżurną,
    - przekazywanie Zamawiającemu informacji o warunkach panujących na drogach,
    8) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania usługi,
    9) część dróg gminnych, wewnętrznych i powiatowych posiadają gruntową nawierzchnię jak również małą szerokość pasa drogowego. Wykonawca samodzielnie zdecyduje o rodzaju sprzętu do zimowego utrzymania tychże dróg. Zamawiający sugeruje wykorzystanie opłużonego ciągnika,
    10) stan gotowości do akcji zimowego utrzymania jezdni dróg trwa od 5 listopada do 15 kwietnia roku następnego.
    11) Uruchomienie i zawieszenie akcji zimowego utrzymania następować będzie na podstawie pisemnego lub telefonicznego potwierdzonego następnie w formie pisemnej powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego,
    12) zimowe utrzymanie dróg należy w miarę możliwości wykonywać w godzinach nocnych (przed godz. 6.00).
    13) usługi zimowego utrzymania dróg należy wykonywać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru.
    2. Zmianie ulega załącznik nr 7 do SIWZ otrzymuje on brzmienie:

    Załącznik nr 7 do SIWZ
    ..........................................................................
    (pieczęć, nazwa i dokładny adres wykonawcy)



    OŚWIADCZENIE
    na mocy art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych

    Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: 11/2013 Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie gminy Bliżyn w sezonie zimowym 2013/2014
    Ja (imię i nazwisko)
    ………………………………………………………………………………………………
    działając w imieniu reprezentowanej przeze mnie firmy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie1
    ………………………………………………………………………………………………
    oświadczam(y), że zamierzam(y)/ nie zamierzam(y)2
    powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
    Lp. Opis części zamówienia przewidzianej do wykonania przez podwykonawcę
    1 2




    Uwaga:
    1 - nazwa i adres Wykonawcy, a w przypadku składania oferty wspólnej – należy podać dane Lidera;
    2 - niepotrzebne skreślić.

    ...................................................... ...................................................................
    Miejscowość, data podpis/y/ osoby/osób uprawnionej/ych
    do reprezentowania Wykonawcy

    3. Zmianie ulega nazwisko Skarbnika Gminy Bliżyn w załączniku nr 8 do SIWZ, otrzymuje on brzmienie:
    przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy – Aliny Wójcik
    4. Zmianie ulega numer załącznika SST – otrzymuje on numer 9
    5. W dziale VIII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert pkt otrzymuje brzmienie: 2. Ofertę należy złożyć do dnia 15.10.2013 r. do godz. 9.45., pkt 4 otrzymuje brzmienie: 4. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Bliżyn, 26-120 Bliżyn ul. Kościuszki 79A pokój nr 6 w dniu 15.10.2013 r. o godz.10.00.
    Wójt Gminy Bliżyn
    (-) Mariusz Walachnia


    Data wprowadzenia: 2013-10-08 1214
    Data upublicznienia: 2013-10-08
    Art. czytany: 5082 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Renata Ślęzak
    Rejestr zmian:
    2013-10-08
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Renata Ślęzak
    2. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Renata Ślęzak
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn