| 
 | 
| 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
Przetargi   Przetargi - rok 2013
 |  
| 
 |  
Ogłoszenie o zmianie SIWZ na zadanie nr 11/2013
  Zimowe utrzymania dróg gminnych i powiatowych w sezonie zimowym 2013/2014
  Ogłoszenie o zmianie SIWZ na zadanie nr 11/2013 
Zimowe utrzymania dróg gminnych i powiatowych w sezonie zimowym 2013/2014 
Zamawiający: 
Gmina Bliżyn 
26-120 Bliżyn 
powiat skarżyski 
NIP; 663-12-57-935 REGON: 291009981 
www.ugblizyn.bip.doc.pl 
 
Nazwa zamówienia: Zimowe utrzymania dróg gminnych i powiatowych w sezonie zimowym 2013/2014 
Zmiany: 
1.	W dziale II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA,  pkt. 4 Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia otrzymuje brzmienie: „Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług mających na celu zwalczanie śliskości, usuwanie błota pośniegowego, zlodowaciałych warstw śniegu, odśnieżanie i posypywanie dróg  i placów oraz wywóz nadmiaru śniegu w sezonie zimowym 2013/2014. Zimowym utrzymaniem objęte będą drogi gminne, wewnętrzne w ilości 70,533 km i drogi powiatowe w ilości 41,409 km oraz parkingi gminne (5 miejsc) na terenie gminy Bliżyn wg wykazu parkingów, dróg gminnych i wewnętrznych, dróg powiatowych oraz parkingów. Przewiduje się wywóz 500 m3 śniegu w ciągu jednego sezonu. Plan sytuacyjny dróg gminnych i wewnętrznych oraz dróg powiatowych, parkingów do zimowego utrzymania przedstawia załącznik nr 4 do umowy.  
Wykonawca przyjmie na siebie obowiązek wykonywania usług w następujący sposób: 
1)	akcja czynna – polegająca na pracy sprzętu bezpośrednio na drodze. Drogi utrzymywane będą w II standardzie zimowego utrzymania, których zasady przedstawia załącznik nr 5 do umowy na zimowe utrzymanie dróg. Akcja czynna rozpocznie się w chwili wydania przez Zamawiającego dyspozycji wyjazdu do pracy sprzętu bezpośrednio na drodze, 
2)	akcja bierna polegająca na pozostawieniu sprzętu wraz z operatorem w pełnej gotowości do podjęcia „akcji czynnej”, 
3)	przejście „akcji czynnej” na „akcję bierną” uwarunkowane będzie wystąpieniem konkretnych czynników pogodowych i w zależności od nich, nastąpi uznanie przez ZAMAWIAJĄCEGO typu akcji w dobie rozliczeniowej wykonywanej usługi. W przypadku nagłej zmiany warunków pogodowych decyzję o przejściu z akcji biernej na akcję czynną podejmuje WYKONAWCA powiadamiając ZAMAWIAJĄCEGO, 
4)	wywóz śniegu z miejsc nagromadzenia nadmiaru śniegu wykonywane będzie na zlecenie Zamawiającego. Śnieg należy wywieść w miejsce Wykonawcy, 
5)	doba rozliczeniowa danego typu akcji rozpoczynać się będzie o godzinie 000 i będzie trwać do godz. 2400. W jednej dobie może wystąpić tylko jeden typ akcji, 
6)	zakres usług nie dotyczy odśnieżania i zwalczania śliskości na chodnikach, 
7)	wykonawca realizujący usługę zapewnia: 
-	dostateczną ilość sił i środków gwarantujących terminowe i jakościowe wykonywanie zakresu rzeczowego usługi, 
-	służbę dyżurną, 
-	przekazywanie Zamawiającemu informacji o warunkach panujących na drogach,  
8)	w ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania usługi,  
9)	część dróg gminnych, wewnętrznych i powiatowych posiadają gruntową nawierzchnię jak również małą szerokość pasa drogowego. Wykonawca samodzielnie zdecyduje o rodzaju sprzętu do zimowego utrzymania tychże dróg. Zamawiający sugeruje wykorzystanie opłużonego ciągnika, 
10)	stan gotowości do akcji zimowego utrzymania jezdni dróg trwa od 5 listopada do 15 kwietnia roku następnego.  
11)	Uruchomienie i zawieszenie akcji zimowego utrzymania następować będzie na podstawie pisemnego lub telefonicznego potwierdzonego następnie w formie pisemnej powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego, 
12)	zimowe utrzymanie dróg należy w miarę możliwości wykonywać w godzinach nocnych (przed godz. 6.00). 
13)	usługi zimowego utrzymania dróg należy wykonywać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru. 
2.	Zmianie ulega załącznik nr 7 do SIWZ otrzymuje on brzmienie: 
  
Załącznik nr 7 do SIWZ 
.......................................................................... 
(pieczęć, nazwa i dokładny adres wykonawcy) 
 
 
 
OŚWIADCZENIE 
na mocy art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych 
 
Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: 11/2013 Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie gminy Bliżyn w sezonie zimowym 2013/2014 
Ja (imię i nazwisko) 
……………………………………………………………………………………………… 
działając w imieniu reprezentowanej przeze mnie firmy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie1 
……………………………………………………………………………………………… 
oświadczam(y), że zamierzam(y)/ nie zamierzam(y)2 
powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 
Lp.	Opis części zamówienia przewidzianej do wykonania przez podwykonawcę 
1	2 
	 
	 
	 
 
Uwaga: 
1 - nazwa i adres Wykonawcy, a w przypadku składania oferty wspólnej – należy podać dane Lidera; 
2 - niepotrzebne skreślić. 
 
......................................................        										      				................................................................... 
Miejscowość, data					podpis/y/ osoby/osób  uprawnionej/ych  
								do reprezentowania Wykonawcy 
 
3.	Zmianie ulega nazwisko Skarbnika Gminy Bliżyn w załączniku nr 8 do SIWZ, otrzymuje on brzmienie: 
przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy – Aliny Wójcik 
4.	Zmianie ulega numer załącznika SST – otrzymuje on numer 9 
5. W dziale VIII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert pkt otrzymuje brzmienie: 2.	Ofertę należy złożyć do dnia 15.10.2013 r. do godz. 9.45., pkt 4 otrzymuje brzmienie: 4.	Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Bliżyn, 26-120 Bliżyn ul. Kościuszki 79A pokój nr 6 w dniu 15.10.2013 r. o godz.10.00. 
Wójt Gminy Bliżyn 
(-) Mariusz Walachnia
  Data wprowadzenia: 2013-10-08 1214 Data upublicznienia: 2013-10-08 Art. czytany: 6201 razy
  
 |  
 
 |  
 Wiadomość wprowadził: Renata Ślęzak
 |  
| 
Rejestr zmian: 
 |  
| 
 |  
| 
 |  
 
 | 
 
 |  
| 
 |  
Urząd Gminy w Bliżynie 
czynny w godz.: 
poniedziałek - piątek: 730 - 1530 
 
Urząd Stanu Cywilnego 
Dowody osobiste 
Ewidencja Ludności 
godz. przyjęć 
poniedziałek 745 - 1500 
wtorek-piątek 745 - 1400 
 
Kasa godziny otwarcia: 
| Poniedziałek | 830-1430 |  | Wtorek | 800-1200 |  | Środa | 800-1400 |  | Czwartek | 800-1200 |  | Piątek | 800-1200 |  
  
 
adres skrytki ESP na platformie ePUAP: 
/1cqce463n2/skrytka 
 
 Dziennik Ustaw 
 Monitor Polski 
 
Nr rachunku bankowego: 
Konto do opłat różnych 
31 8520 0007 2001 0010 5688 0001  
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn  
 
Nr rachunku bankowego: 
Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci) 
84 8520 0007 2004 0010 5688 0061  
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn 
 |  
| 
 |  
 
 |