(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Wójt Gminy
A Rada Gminy
A Urząd Gminy
A DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
A Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
A Kontakt
A Jednostki organizacyjne
A Petycje
A Budżet i finanse
A Strategie i plany
A Nabór na wolne stanowiska
A Rewitalizacja
A Oferty inwestycyjne
A Przetargi
A Ogłoszenia
A INFORMACJE o kontrolach
A Oświadczenia majątkowe
A ZABYTKI
A WYBORY
A Informacje statystyczne
A SPORT
A Środowisko
A Rejestr instytucji kultury
A Informator Samorządowy
A Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
A Rejestry
A Plany przestrzennego zagospodarowania
A Instrukcja obsługi
A Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Bliżyn do Programu 'Gmina Przyjazna Seniorom - Ogólnopolska Karta Seniora - edycja Gmina Bliżyn'
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
A» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
A» Ogłoszenie o sesji w dniu 27 listopada 2024 r. o godz. 9.00 w OSP w Bliżynie
A» Ogłoszenie Wójta Gminy Bliżyn z dnia 19.11.2024 r. w sprawie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, zamiany, dzierżawy i najmu.
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2013
  • Ogłoszenie o zmianie SIWZ na zadanie nr 11/2013

    Zimowe utrzymania dróg gminnych i powiatowych w sezonie zimowym 2013/2014

    Ogłoszenie o zmianie SIWZ na zadanie nr 11/2013
    Zimowe utrzymania dróg gminnych i powiatowych w sezonie zimowym 2013/2014
    Zamawiający:
    Gmina Bliżyn
    26-120 Bliżyn
    powiat skarżyski
    NIP; 663-12-57-935 REGON: 291009981
    www.ugblizyn.bip.doc.pl

    Nazwa zamówienia: Zimowe utrzymania dróg gminnych i powiatowych w sezonie zimowym 2013/2014
    Zmiany:
    1. W dziale II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA, pkt. 4 Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia otrzymuje brzmienie: „Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług mających na celu zwalczanie śliskości, usuwanie błota pośniegowego, zlodowaciałych warstw śniegu, odśnieżanie i posypywanie dróg i placów oraz wywóz nadmiaru śniegu w sezonie zimowym 2013/2014. Zimowym utrzymaniem objęte będą drogi gminne, wewnętrzne w ilości 70,533 km i drogi powiatowe w ilości 41,409 km oraz parkingi gminne (5 miejsc) na terenie gminy Bliżyn wg wykazu parkingów, dróg gminnych i wewnętrznych, dróg powiatowych oraz parkingów. Przewiduje się wywóz 500 m3 śniegu w ciągu jednego sezonu. Plan sytuacyjny dróg gminnych i wewnętrznych oraz dróg powiatowych, parkingów do zimowego utrzymania przedstawia załącznik nr 4 do umowy.
    Wykonawca przyjmie na siebie obowiązek wykonywania usług w następujący sposób:
    1) akcja czynna – polegająca na pracy sprzętu bezpośrednio na drodze. Drogi utrzymywane będą w II standardzie zimowego utrzymania, których zasady przedstawia załącznik nr 5 do umowy na zimowe utrzymanie dróg. Akcja czynna rozpocznie się w chwili wydania przez Zamawiającego dyspozycji wyjazdu do pracy sprzętu bezpośrednio na drodze,
    2) akcja bierna polegająca na pozostawieniu sprzętu wraz z operatorem w pełnej gotowości do podjęcia „akcji czynnej”,
    3) przejście „akcji czynnej” na „akcję bierną” uwarunkowane będzie wystąpieniem konkretnych czynników pogodowych i w zależności od nich, nastąpi uznanie przez ZAMAWIAJĄCEGO typu akcji w dobie rozliczeniowej wykonywanej usługi. W przypadku nagłej zmiany warunków pogodowych decyzję o przejściu z akcji biernej na akcję czynną podejmuje WYKONAWCA powiadamiając ZAMAWIAJĄCEGO,
    4) wywóz śniegu z miejsc nagromadzenia nadmiaru śniegu wykonywane będzie na zlecenie Zamawiającego. Śnieg należy wywieść w miejsce Wykonawcy,
    5) doba rozliczeniowa danego typu akcji rozpoczynać się będzie o godzinie 000 i będzie trwać do godz. 2400. W jednej dobie może wystąpić tylko jeden typ akcji,
    6) zakres usług nie dotyczy odśnieżania i zwalczania śliskości na chodnikach,
    7) wykonawca realizujący usługę zapewnia:
    - dostateczną ilość sił i środków gwarantujących terminowe i jakościowe wykonywanie zakresu rzeczowego usługi,
    - służbę dyżurną,
    - przekazywanie Zamawiającemu informacji o warunkach panujących na drogach,
    8) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania usługi,
    9) część dróg gminnych, wewnętrznych i powiatowych posiadają gruntową nawierzchnię jak również małą szerokość pasa drogowego. Wykonawca samodzielnie zdecyduje o rodzaju sprzętu do zimowego utrzymania tychże dróg. Zamawiający sugeruje wykorzystanie opłużonego ciągnika,
    10) stan gotowości do akcji zimowego utrzymania jezdni dróg trwa od 5 listopada do 15 kwietnia roku następnego.
    11) Uruchomienie i zawieszenie akcji zimowego utrzymania następować będzie na podstawie pisemnego lub telefonicznego potwierdzonego następnie w formie pisemnej powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego,
    12) zimowe utrzymanie dróg należy w miarę możliwości wykonywać w godzinach nocnych (przed godz. 6.00).
    13) usługi zimowego utrzymania dróg należy wykonywać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru.
    2. Zmianie ulega załącznik nr 7 do SIWZ otrzymuje on brzmienie:

    Załącznik nr 7 do SIWZ
    ..........................................................................
    (pieczęć, nazwa i dokładny adres wykonawcy)



    OŚWIADCZENIE
    na mocy art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych

    Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: 11/2013 Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie gminy Bliżyn w sezonie zimowym 2013/2014
    Ja (imię i nazwisko)
    ………………………………………………………………………………………………
    działając w imieniu reprezentowanej przeze mnie firmy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie1
    ………………………………………………………………………………………………
    oświadczam(y), że zamierzam(y)/ nie zamierzam(y)2
    powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
    Lp. Opis części zamówienia przewidzianej do wykonania przez podwykonawcę
    1 2




    Uwaga:
    1 - nazwa i adres Wykonawcy, a w przypadku składania oferty wspólnej – należy podać dane Lidera;
    2 - niepotrzebne skreślić.

    ...................................................... ...................................................................
    Miejscowość, data podpis/y/ osoby/osób uprawnionej/ych
    do reprezentowania Wykonawcy

    3. Zmianie ulega nazwisko Skarbnika Gminy Bliżyn w załączniku nr 8 do SIWZ, otrzymuje on brzmienie:
    przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy – Aliny Wójcik
    4. Zmianie ulega numer załącznika SST – otrzymuje on numer 9
    5. W dziale VIII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert pkt otrzymuje brzmienie: 2. Ofertę należy złożyć do dnia 15.10.2013 r. do godz. 9.45., pkt 4 otrzymuje brzmienie: 4. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Bliżyn, 26-120 Bliżyn ul. Kościuszki 79A pokój nr 6 w dniu 15.10.2013 r. o godz.10.00.
    Wójt Gminy Bliżyn
    (-) Mariusz Walachnia


    Data wprowadzenia: 2013-10-08 1214
    Data upublicznienia: 2013-10-08
    Art. czytany: 5080 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Renata Ślęzak
    Rejestr zmian:
    2013-10-08
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Renata Ślęzak
    2. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Renata Ślęzak
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn