(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
ORGANIZACJA PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIANIA INDYWIDUALNYCH SPRAW OBYWATELI

0
§ 40



1. Zasady postępowania w indywidualnych sprawach obywateli oraz terminy załatwiania tych spraw regulują przepisy Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz przepisy szczególne.



2. Pracownicy Urzędu są zobowiązani do sprawnego i rzetelnego rozpatrywania indywidualnych spraw obywateli, kierując się wyłącznie przepisami prawa.



3. Odpowiedzialność za terminowe i prawidłowe załatwianie spraw obywateli ponoszą Kierownicy Referatów oraz pracownicy zgodnie z zakresem czynności.



4. Koordynacja i kontrola działania komórek organizacyjnych Urzędu w zakresie załatwiania indywidualnych spraw obywateli, w tym zwłaszcza skarg i wniosków należy do Sekretarza.



5. Pracownicy obsługujący interesantów zobowiązani są do:

1. Udzielania informacji, wyjaśniania treści obowiązujących przepisów prawnych i udostępniania akt sprawy stronom postępowania.

2. Rozpatrzenia sprawy interesanta na jednym stanowisku pracy, załatwiając wszystkie formalności z innymi stanowiskami, celem ostatecznego i terminowego załatwienia wniesionej sprawy.

3. Załatwianie spraw obywateli bez zbędnej zwłoki w miarę możliwości na miejscu lub określenia terminu załatwienia sprawy, a w sprawach wymagających postępowania wyjaśniającego nie później niż w ciągu jednego miesiąca.

4. Informowanie zainteresowanych o stanie załatwienia ich sprawy w każdym etapie postępowania.

5. Powiadamianie zainteresowanych o przedłużeniu terminu załatwiania sprawy, jeżeli zajdzie taka konieczność.

6. Informowanie stron o przysługujących im środkach odwoławczych lub środkach zaskarżenia od wydanych rozstrzygnięć.



§ 41



1. Organizację, zasady i tryb wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie regulują przepisy instrukcji kancelaryjnej dla urzędów gmin.



2. Sprawy wniesione do Urzędu przez obywateli są kwalifikowane, ewidencjonowane i archiwizowane zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt według następujących zasad:

1. Korespondencja wpływająca do Urzędu jest niezwłocznie rejestrowana, przez co rozumie się:

a) nadanie korespondencji pieczęci i daty wpływu na piśmie lub kopercie (w przypadku koperty nie podlegającej otwarciu),

b) wpisanie do rejestru pism pod kolejnym numerem i naniesienie tego numeru do pieczęci wpływu korespondencji.

2. Z korespondencją wpływającą do Urzędu niezwłocznie zapoznaje się Sekretarz i kieruje ją na stanowiska merytoryczne.

3. Pracownik wykonujący czynności kancelaryjne jest odpowiedzialny za uzupełnienie rejestru symbolami adresata i niezwłoczne kierowanie zadekretowanej korespondencji do właściwego adresata.

4. Korespondencja do Rady Gminy przyjmowana jest do odrębnego rejestru i przekazywana bezpośrednio Przewodniczącemu Rady.



§ 42



1. Wójt przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w wyznaczonym dniu tygodnia w określonych godzinach.



2. Sekretarz, Skarbnik i Kierownicy Referatów oraz pracownicy przyjmują interesantów w każdym dniu tygodnia w godzinach pracy Urzędu.



Data wprowadzenia: 2004-01-12 1022
Data upublicznienia: 2004-01-12
Art. czytany: 8322 razy

Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
Rejestr zmian:
2023-07-20
1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Paweł Bernatek

2004-01-13
2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Grzegorz Patura
3. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Grzegorz Patura

2004-01-12
4. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
» Przełącz na wiadomości archiwalne
Podkategoria:
Uchwały z sesji nr I/18 z dnia 22 listopada 2018 r.
Uchwały z sesji nr II/18 z dnia 11 grudnia 2018 r.
Uchwały z sesji nr III/18 z dnia 28 grudnia 2018 r.
Uchwały z sesji nr IV/19 z dnia 31 stycznia 2019 r.
Uchwały z sesji nr V/19 z dnia 14 marca 2019 r.
Uchwały z sesji nr VI/19 z dnia 17 maja 2019 r.
Uchwały z sesji nr VII/19 z dnia 25 czerwca 2019 r.
Uchwały z sesji nr VIII/19 z dnia 13 sierpnia 2019 r.
Uchwały z sesji nr IX/19 z dnia 23 września 2019 r.
Uchwały z sesji nr X/19 z dnia 28 października 2019 r.
Uchwały z sesji nr XI/19 z dnia 29 listopada 2019 r.
Uchwały z sesji nr XII/19 z dnia 27 grudnia 2019 r.
Uchwały z sesji nr XIII/20 z dnia 17 stycznia 2020 r.
Uchwały z sesji nr XIV/20 z dnia 19 lutego 2020 r.
Uchwały z sesji nr XV/20 z dnia 13 marca 2020 r.
Uchwały z sesji nr XVI/20 z dnia 30 marca 2020 r.
Uchwały z sesji nr XVII/20 z dnia 24 czerwca 2020 r.
Uchwały z sesji nr XVIII/20 z dnia 17 września 2020 r.
Uchwały z sesji nr XIX/20 z dnia 6 listopada 2020 r.
Uchwały z sesji nr XX/20 z dnia 30 listopada 2020 r.
Uchwały z sesji nr XXI/20 z dnia 28 grudnia 2020 r.
Uchwały z sesji nr XXII/2021 z dnia 1 marca 2021 r.
Uchwały z sesji nr XXIII/2021 z dnia 5 maja 2021 r.
Uchwały z sesji nr XXIV/2021 z dnia 24 czerwca 2021 r.
Uchwały z sesji nr XXV/2021 z dnia 22 lipca 2021 r.
Uchwały z sesji nr XXVI/2021 z dnia 23 września 2021 r.
Uchwały z sesji nr XXVII/2021 z dnia 27 października 2021 r.
Uchwały z sesji nr XXVIII/2021 z dnia 8 listopada 2021 r.
Uchwały z sesji nr XXIX/2021 z dnia 21 grudnia 2021r.
Uchwały z sesji nr XXX/2021 z dnia 29 grudnia 2021r.
Uchwały z sesji nr XXXI/2022 z dnia 25 stycznia 2022 r.
Uchwały z sesji nr XXXII/2022 z dnia 28 lutego 2022 r.
Uchwały z sesji nr XXXIII/2022 z dnia 29 marca 2022 r.
Uchwały z sesji nr XXXIV/2022 z dnia 20 kwietnia 2022 r.
Uchwały z sesji nr XXXV/2022 z dnia 13 maja 2022 r.
Uchwały z sesji nr XXXVI/2022 z dnia 23 czerwca 2022 r.
Uchwały z sesji nr XXXVII/2022 z dnia 19 lipca 2022 r.
Uchwały z sesji nr XXXVIII/2022 z dnia 8 września 2022 r.
Uchwały z sesji nr XXXIX/2022 z dnia 26 października 2022 r.
Uchwały z sesji nr XL/2022 z dnia 29 listopada 2022 r.
Uchwały z sesji nr XLI/2022 z dnia 9 grudnia 2022 r.
Uchwały z sesji nr XLII/2022 z dnia 29 grudnia 2022 r.
Uchwały z sesji nr XLIII/2023 z dnia 16 stycznia 2023 r.
Uchwały z sesji nr XLIV/2023 z dnia 31 marca 2023 r.
Uchwały z sesji nr XLV/2023 z dnia 4 maja 2023 r.
Uchwały z sesji nr XLVI/2023 z dnia 22 czerwca 2023 r.
Uchwały z sesji nr XLVII/2023 z dnia 13 lipca 2023 r.
Uchwały z sesji nr XLVIII/2023 z dnia 29 sierpnia 2023 r.
Uchwały z sesji nr XLIX/2023 z dnia 28 września 2023 r.
Uchwały z sesji nr L/2023 z dnia 26 października 2023 r.
Uchwały z sesji nr LI/2023 z dnia 29 listopada 2023 r.
Uchwały z sesji nr LII/2023 z dnia 28 grudnia 2023 r.
Uchwały z sesji nr LIII/2024 z dnia 30 stycznia 2024 r.
Uchwały z sesji nr LIV/2024 z dnia 11 marca 2024 r.
Uchwały z sesji nr LV/2024 z dnia 27 marca 2024 r.
Uchwały z sesji nr LVI/2024 z dnia 24 kwietnia 2024 r.
Ostat. 10 wiadomości:

» w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Bliżyn na 2022 rok
» w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2022-2035
» w sprawie metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty
» w sprawie ustalania wynagrodzenia Wójta Gminy Bliżyn
» w sprawie ustalenia zasad przyznawania diet oraz zwrotu kosztów podróży służbowych dla Sołtysów Gminy Bliżyn
» w sprawie ustalenia zasad przyznawania i wysokości diet dla radnych Rady Gminy Bliżyn
» w sprawie zmiany uchwały nr XXXII/195/2013 Rady Gminy Bliżyn z dnia 30 września 2013r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Bliżyn
» w sprawie uchwalenia Regulaminu Zespołu Interdyscyplinarnego określającego tryb i sposób powoływania i odwoływania członków zespołu interdyscyplinarnego oraz szczegółowe warunki jego funkcjonowania
» w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie na lata 2022-2024
» w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałaniu Narkomanii na rok 2022
Urząd Gminy Bliżyn
ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn