(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Sprawozdanie z realizacji rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2023
» POSTANOWIENIE NR 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» POSTANOWIENIE NR 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV z dnia 16 maja 2024 r.
» P r o t o k ó ł Nr I/2024 z I sesji Rady Gminy Bliżyn, która odbyła się w dniu 7 maja 2024r. w świetlicy OSP w Bliżynie.
» Zapytanie cenowe Parafi Rzymskokatolickiej w Mroczkowie dotyczące ogrodzenia kościoła pw. św. Rocha
  • Wójt Gminy
  • Informacje i sprawozdania przedkładane Radzie
  • Sprawozdania z działalności Wójta - rok 2007
  • SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI WÓJTA MIĘDZY SESJAMI W OKRESIE OD 02.01.2007 r. DO 22.02.2007 r.

    Panie Przewodniczący !
    Panie, Panowie Radni !
    Szanowni Państwo !


    Na dzisiejszej sesji przedstawiam Państwu sprawozdanie z mojej działalności w okresie między sesjami tj. od 02 stycznia 2007 r. do 22 lutego 2007 r. W okresie sprawozdawczym dominowała tematyka związana z następującymi sprawami :


    I. Sprawy dotyczące budżetu gminy.

    W okresie od 29 grudnia 2006r. w zakresie spraw finansowych wydane zostały jedno zarządzenie w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2006 rok Zwiększeniu uległy dochody pochodzące z dotacji celowej w wysokości 500zł na usuwanie skutków klęsk żywiołowych dla rodzin rolniczych , których gospodarstwa zostały dotknięte suszą w 2006 roku, natomiast o kwotę 120.000zł została zmniejszona dotacja celowa na świadczenia rodzinne, zaliczki alimentacyjne oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego.
    W zakresie wydatków budżetowych dokonano następujących zwiększeń i przeniesień:
    - w dziale 700 – Gospodarka mieszkaniowa zwiększony został plan środków na zakup energii w budynkach komunalnych o kwotę 350 zł,
    - w dziale 750 – Administracja publiczna dokonano przeniesień przewidywanych oszczędności na kwotę 6.800zł, z tego 3.000zł z przeznaczono na zakup usług, kwotę 3.000zł na wydatki związane z promocją gminy oraz zwiększono plan środków na obsługę bankową budżetu o kwotę 600 zł.
    - w dziale 754 – Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa z oszczędności w zakupie energii elektrycznej i gazu kwotę 2.500zł przeznaczono na zakup paliwa do samochodów strażackich,

    - w dziale 801 - Oświata i wychowanie na wniosek Dyrektora Zespołu Szkół w Bliżynie powstałe oszczędności w kwocie 110zł w planie Szkoły Podstawowej przeznaczono na uregulowanie usługi transportowej oraz w kwocie 206zł w planie finansowym Gimnazjum przeznaczono się na zakup żarówek. Na wniosek Dyrektora Szkoły Podstawowej w Sorbinie oszczędności powstałe ze zwolnień lekarskich pracowników oraz oszczędności z poboru energii elektrycznej w łącznej kwocie 6.929zł przeznaczono na uzupełnienie środków na remont sali gimnastycznej, na ubezpieczenie sprzętu komputerowego, zakup wyposażenia i materiałów do przeprowadzenia adaptacji pomieszczenia dla administracji. Na wniosek Dyrektora Szkoły Podstawowej w Mroczkowie oszczędności powstałe w składkach ubezpieczeniowych w związku z zatrudnieniem nauczycieli o niższym awansie zawodowym w wysokości 2.500zł przeznaczono na uzupełnienie środków na zakupy materiałów biurowych oraz zwiększony koszt zużycia energii elektrycznej. Niewykorzystane środki na wypłatę dodatkowego wynagrodzenia rocznego w kwocie 991zł przeznaczone zostały na wykonanie szafek na ubrania dla uczniów oddziału „0”.
    - w dziale 851 – Ochrona zdrowia dokonano przeniesienia kwoty 150zł celem zabezpieczenia środków na składki na ubezpieczenia społeczne i fundusz pracy dla członków komisji ds. alkoholowych.
    - w dziale 852 – Pomoc społeczna dokonano przeniesienia przewidywanych oszczędności w kwocie 1.396zł celem zabezpieczenia środków na składki na ubezpieczenia społeczne dla pracowników, na prenumeratę prasy i zakup materiałów biurowych. Zmniejszenie dotacji celowej na wypłaty świadczeń rodzinnych i zaliczek administracyjnych w kwocie 120.000zł spowodowało również zmniejszenie planu wydatków budżetowych w paragrafach wskazanych przez Kierownika GOPS. Dokonano zwiększenia planu środków na wypłaty świadczeń dla rolników , których gospodarstwa zostały dotknięte suszą,
    - w dziale 854 – Edukacyjna opieka wychowawcza powstałe oszczędności w kwocie 90zł w planie finansowym Gimnazjum przeznaczone zostały na zakup części zamiennych przy instalacji gazowej
    - W dziale 900 – Gospodarka komunalna i ochrona środowiska przewidywane niewykorzystane środki z oświetlenia dróg w kwocie 850zł przeznaczone zostały na zwiększenie planu na remont oświetlenia drogowego oraz wykonanie zawieszenia iluminacji świetlnej w Bliżynie,
    - W dziale 921 - Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego zwiększono z rezerwy budżetowej dotację dla Gminnego Ośrodka Kultury w kwocie 6.000zł z przeznaczeniem na remont sali oraz zakup wyposażenia w budynku GOK.

    II. Sprawy dotyczące oświaty.

    1. Odbyły się rozmowy ze związkami zawodowymi ZNP i NSZZ „Solidarność w sprawie regulaminu wynagrodzeń dla nauczycieli na rok 2007. W wyniku rozmów uzgodniono wspólną wersje kwestionowanych przez związki zapisów i przedstawiono do Rady Gminy projekt je uwzględniający.

    2. Trwają przygotowania do ponownego rozpatrzenia wniosków o stypendia na dalszą część roku szkolnego poprzez przygotowywanie oświadczeń dla wnioskodawców o wyrażenie zgody na zmianę poprzedniej decyzji. Oczekujemy również na zawiadomienie o wysokości środków na wypłatę stypendiów.

    III. Sprawy dotyczące zadań remontowo – inwestycyjnych.

    Okres od 30.12.2006 r. do 22.02.2007 roku z racji początku roku jest okresem ubogim w efekty rzeczowe dotyczące zadań remontowo – inwestycyjnych.
    W okresie tym sporządzane były sprawozdania za 2006 rok do urzędu statystycznego oraz Urzędu Wojewódzkiego i Marszałkowskiego.
    Realizując uchwały Rady Gminy z poprzednich sesji w sprawie nabycia nieruchomości, Gmina dokonała w formie aktu notarialnego zakupu działek pod boisko przy Szkole Podstawowej w Sorbinie, jak również działki pod drogę dojazdową i kanał przy oczyszczalni ścieków.
    W ramach bieżącej działalności, z chwilą zmiany warunków atmosferycznych została wznowiona akcja zimowego utrzymania dróg gminnych i powiatowych.
    Trwa projektowanie sieci wodociągowej w miejscowości Ubyszów Płatki i do Rędocina. Społeczny Komitet Budowy Wodociągu w Rędocinie opracował ze własnym zakresie mapy do celów projektowych, na których zostanie wykonany projekt budowlany.

    IV. Zarządzenia Wójta Gminy.

    W okresie sprawozdawczym wydałem 7 zarządzeń dotyczących następujących spraw : wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2006 rok, rozkładu, czasu pracy pracowników samorządowych, obsługi, hydroforni w 2007 roku, rozłożenia na raty zaległości z tytułu opłat za wodę , zmiany zarządzenia Nr 75/2003 Wójta Gminy z dnia 30 grudnia 2003 roku w sprawie regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy w Bliżynie, powołania zespołu ds. opracowania Lokalnego Programu Rewitalizacji, szczególnych zasad i trybu przyznawania nagrody rocznej Dyrektorowi SPZOZ w Bliżynie, wprowadzenia zasad (polityki) rachunkowości w Urzędzie Gminy w Bliżynie.

    V. Harmonogram pracy Wójta pomiędzy sesjami.

    03.01. spotkanie z prezesem MKS dot. Bieżącej współpracy,
    05.01. udział w wieczorze kolęd i pastorałek w Odrowążku,
    06.01. opłatek w OSP w Bliżynie,
    07.01. udział w Jasełkach w Szkole Podstawowej w Bliżynie oraz koncercie noworocznym w Powiatowej Szkole Muzycznej w Skarżysku-Kam.
    13.01. zjazd sprawozdawczo- wyborczy Związku Powiatowego OSP w Skarżysku-Kamiennej,
    17.01. spotkanie ze Starostą Skarżyskim i Dyrektorem Zarządu Dróg Powiatowych z udziałem przewodniczących komisji Rady Gminy dot. inwestycji i remontów na drogach powiatowych,
    18.01. udział w szkoleniu obronnym w Świętokrzyskim Urzędzie Wojewódzkim w Kielcach,
    21.01. wręczenie nagród w mistrzostwach gminnych OSP w tenisie stołowym,
    22.01. spotkanie z Marszałkiem Województwa świętokrzyskiego dot. omówienia planów inwestycyjnych gminy oraz pozyskiwania środków unijnych na inwestycje,
    25.01. udział w uroczystym otwarciu Domu Samopomocy w Skarżysku,
    27.01. udział w zebraniach sprawozdawczych OSP Mroczków i Nowy Odrowążek,
    30.01. narada dotycząca założeń do programu rewitalizacji gminy,
    02.02. udział w otwarciu Mistrzostw Polski w badmintonie w Suchedniowie ,
    05.02. uczestnictwo w naradzie Wójtów i Burmistrzów woj. Świętokrzyskiego oraz spotkanie z ministrem P. Gosiewskim dot. programu dla Polski Wschodniej,
    10.02. udział w biesiadzie ludowej w OSP Bliżyn oraz wręczenie nagród dla zespołu ludowego „Sorbin” oraz Wacława Pejasa- laureatów Wojewódzkiego Przeglądu Kolęd i Pastorałek,
    14.02. spotkanie dotyczące podziału środków unijnych w ramach PROWŚ 2007-2013 z udziałem Marszałka Woj. Świętokrzyskiego.,
    15.02. zakończenie i podsumowanie Kontroli RIO w UG Bliżyn
    20.02. udział w uroczystości nadania złotego medalu :”Za zasługi dla obronności kraju” w WKU w Starachowicach
    21.02. konferencja w Krynkach k. Starachowic dotycząca inwestycji kanalizacyjnych gmin i miast położonych w zlewni rzeki Kamiennej.


    Data wprowadzenia: 2007-02-23 1403
    Data upublicznienia: 2007-02-23
    Art. czytany: 5449 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Uchwały z sesji nr I/2010 z dnia 1 grudnia 2010 roku
    Uchwały z sesji nr II/2010 z dnia 6 grudnia 2010 roku
    Uchwały z sesji nr III/2010 z dnia 29 grudnia 2010 roku
    Uchwały z sesji nr IV/2010 z dnia 30 grudnia 2010 roku
    Uchwały z sesji nr V/2011 z dnia 10 lutego 2011 roku
    Uchwały z sesji nr VI/2011 z dnia 31 marca 2011 roku
    Uchwały z sesji nr VII/2011 z dnia 27 kwietnia 2011 roku
    Uchwały z sesji nr VIII/2011 z dnia 26 maja 2011 roku
    Uchwały z sesji nr IX/2011 z dnia 28 czerwca 2011 roku
    Uchwały z sesji nr X/2011 z dnia 28 lipca 2011 roku
    Uchwały z sesji nr XI/2011 z dnia 13 września 2011 roku
    Uchwały z sesji nr XII/2011 z dnia 07 października 2011 roku
    Uchwały z sesji nr XIII/2011 z dnia 27 października 2011 roku
    Uchwały z sesji nr XIV/2011 z dnia 02 grudnia 2011 roku
    Uchwały z sesji nr XV/2011 z dnia 29 grudnia 2011 roku
    Uchwały z sesji nr XVI/2012 z dnia 14 lutego 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XVII/2012 z dnia 28 lutego 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XVIII/2012 z dnia 27 kwietnia 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XIX/2012 z dnia 22 maja 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XX/2012 z dnia 11 czerwca 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XXI/2012 z dnia 21 czerwca 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XXII/2012 z dnia 29 sierpnia 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XXIII/2012 z dnia 2 października 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XXIV/2012 z dnia 29 października 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XXV/2012 z dnia 18 grudnia 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XXVI/2012 z dnia 31 grudnia 2012 roku
    Uchwały z sesji nr XXVII/2013 z dnia 25 marca 2013 roku
    Uchwały z sesji nr XXVIII/2013 z dnia 26 kwietnia 2013 roku
    Uchwały z sesji nr XXIX/2013 z dnia 27 maja 2013 roku
    Uchwały z sesji nr XXX/2013 z dnia 26 czerwca 2013 roku
    Uchwały z sesji nr XXXI/2013 z dnia 7 sierpnia 2013 roku
    Uchwały z sesji nr XXXII/2013 z dnia 30 września 2013 roku
    Uchwały z sesji nr XXXIII/2013 z dnia 30 października 2013 roku
    Uchwały z sesji nr XXXIV/2013 z dnia 30 grudnia 2013 roku
    Uchwały z sesji nr XXXV/2014 z dnia 11 lutego 2014 roku
    Uchwały z sesji nr XXXVI/2014 z dnia 29 kwietnia 2014 roku
    Uchwały z sesji nr XXXVII/2014 z dnia 26 maja 2014 roku
    Uchwały z sesji nr XXXVIII/2014 z dnia 25 czerwca 2014 roku
    Uchwały z sesji nr XXXIX/2014 z dnia 31 lipca 2014 roku
    Uchwały z sesji nr XL/2014 z dnia 4 września 2014 roku
    Uchwały z sesji nr XLI/2014 z dnia 3 listopada 2014 roku
    Ostat. 10 wiadomości:

    » w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2012 Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bliżynie
    » wprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2012 Gminnego Ośrodka Kultury w Bliżynie
    » w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2012 rok
    » w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy Bliżyn z wykonania budżetu za 2012 rok
    » w sprawie uchwalenia zmiany nr 2 części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu sołectwa Brzeście, na obszarze gminy Bliżyn
    » w sprawie przyjęcia raportu z realizacji Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Bliżyn za lata 2009-2012
    » w sprawie zbycia nieruchomości stanowiącej mienie gminne
    » w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości
    » w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości
    » w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy na lata 2013-2022.
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn