(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Obwieszczenie GG.6220.2.2023 dot. zebrania dowodów do wydania decyzji środowiskowej
» Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Bliżyn do Programu 'Gmina Przyjazna Seniorom - Ogólnopolska Karta Seniora - edycja Gmina Bliżyn'
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
» Ogłoszenie o sesji w dniu 27 listopada 2024 r. o godz. 9.00 w OSP w Bliżynie
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2010
  • OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ZADANIE NR 2/2010

    Zamawiający:
    Gmina Bliżyn
    26-120 Bliżyn ul. Kościuszki 79a
    woj. świętokrzyskie, pow. skarżyski
    tel. (0-41) 254-11-72 fax (0-41) 254-12-36
    www.ugblizyn.bip.doc.p
    l



    Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa


    Nazwa zamówienia:
    Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Wojtyniów oraz kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wojtyniów i Bliżyn, Gmina Bliżyn – I etap”

    Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

    Opis przedmiotu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Wojtyniów oraz kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wojtyniów i Bliżyn, Gmina Bliżyn – I etap”.
    Zadanie polega na:
    - budowie oczyszczalni ścieków w miejscowości Wojtyniów zaprojektowanej na 50% docelowych przepływów (docelowo średni dopływ ścieków surowych Qdśr = 840 m3/d) z obiektami i urządzeniami dostosowanymi dla pełnej przepustowości. Budowa oczyszczalni polega na wykonaniu w szczególności: stacji mechanicznego oczyszczania ścieków z sitem i piaskownikiem; komory rozdziału ścieków; dwukomorowego reaktora typu SBR z przykryciem; grawitacyjnego zagęszczacza osadu nadmiernego; parterowego, wolnostojącego budynku techniczno-socjalnego z pomieszczeniami stacji dmuchaw, stacji mechanicznego odwodnienia i higienizacji osadu oraz zaplecza socjalnego; silosu magazynowego osadu; placu składowego osadu; kontenerowej stacji zlewczej; zbiornika retencyjno – uśredniającego; instalacji neutralizacji odorów; komory pomiarowej ścieków oczyszczonych; wylotu ścieków oczyszczonych do rzeki Kamiennej; agregatu prądotwórczego; komory wodomierzowej; komory zasuw;
    wraz
    z sieciami technologicznymi i obiektami sieciowymi przeznaczonymi do transportu ścieków i osadów pomiędzy zasadniczymi obiektami technologicznymi, kanałem ścieków oczyszczonych, przyłączem wodociągowym i siecią wodociągową na terenie oczyszczalni, napowietrzną linią energetyczną, stacją transformatorową zasilającą oczyszczalnię wraz z kablowym zasileniem przepompowni ścieków P-1, kablowym oświetleniem terenu oczyszczalni, kablową linią energetyczną nn do zasilenia w energię elektryczną obiektów oczyszczalni, drogami, chodnikami i placami wewnętrznymi, dwoma wjazdami na teren oczyszczalni, drogą dojazdową do oczyszczalni ścieków i przepompowni ścieków P-1.
    - budowie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bliżyn, Wojtyniów i Wołów polegającej na wykonaniu w szczególności: kanałów grawitacyjnych L = 7965m; rurociągów tłocznych ciśnieniowych L = 690m; przepompowni ścieków P-1, P-2, P-18 i lokalnej PD; przykanalików L = 3100m; przyłączy kanalizacyjnych (instalacji wewnętrznych w nieruchomości odbiorcy usług) 193 szt./693m; zjazdu oraz drogi dojazdowej do przepompowni ścieków P-2. Realizacja poszczególnych przyłączy kanalizacyjnych nastąpi po akceptacji ich wykonania przez Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej. Ilość i długość przyłączy kanalizacyjnych do wykonania może ulec zmianie. Wykonawca któremu Zamawiający udzieli zamówienia publicznego przekaże Zamawiającemu w terminie do 90 dni od daty podpisania umowy wykaz przyłączy kanalizacyjnych wraz z kosztem każdego przyłącza (netto, VAT, brutto), których łączna wartość stanowić będzie wartość realizacji przyłączy zgodnie ze złożoną ofertą wykonania według kosztorysu ofertowego. Wykonawca któremu zamawiający udzieli zamówienia publicznego przekaże zamawiającemu w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy „Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania”.

    Szczegółowy zakres robót zawiera dołączona do niniejszej specyfikacji dokumentacja budowlana, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót.
    Uwaga: Jeśli w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty, nazwy i producenci materiałów i urządzeń to należy je traktować jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych producentów o podobnych nie gorszych parametrach technicznych, technologicznych i jakościowych.
    Miejsce wykonania robót budowlanych: obręb Bliżyn, Wojtyniów i Wołów, gmina Bliżyn

    Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

    CPV: 45252127-4, 45223500-1, 45232410-9, 45232421-9, 45232440-8, 45232424-0, 45232423-3, 45231300-8, 45315300-1, 45233124-4, 45233140-2, 45111291-4,

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

    Termin wykonania zamówienia: do dnia 30.03.2013 r.

    Wadium w kwocie 150.000,00 PLN należy wnieść w formie i terminie określonych w SIWZ.

    Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

    Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków
    1) Wykonawca winien posiadać zarejestrowaną działalność gospodarczą i posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie wykonywania robót budowlanych. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
    2) Wykonawca winien posiadać odpowiednią wiedzę i doświadczenie.
    Wykonawca musi wykazać, że zrealizował z należytą starannością w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej jedną mechaniczno-biologiczną oczyszczalnię ścieków o przepustowości nie mniejszej niż Qdśr = 300 m3/d oraz nie mniej niż 8 km sieci kanalizacji, przy czym w jednym zrealizowanym zamówieniu nie mniej niż 4 km sieci. Ponadto Wykonawca winien wykazać, że wykonał przynajmniej jedną robotę budowlaną o podobnym zakresie i charakterze o wartości brutto nie mniejszej niż 8 milionów zł. w ramach której była wykonana mechaniczno-biologiczna oczyszczalnia ścieków oraz sieć kanalizacyjna. Spełnienie w/w warunków może być wykazane w jednym zrealizowanym zadaniu. Za zamówienie wykonane z należytą starannością rozumie się takie zamówienie, w którym przedmiot zamówienia został wykonany zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ukończony.
    Ocena spełnienia warunku posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
    3) Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w specjalnościach: sieci i instalacji wodociągowo – kanalizacyjnej, konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, sieci i instalacji elektrycznej. Osoby te winny przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
    4) Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca winien posiadać informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie 3 milionów PLN (wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).

    Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy

    1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    a) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
    b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
    c) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    d) informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

    Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

    2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
    b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
    c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
    d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
    e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
    f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

    Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określone w pkt. 2.

    3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
    3.1). dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
    b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
    c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

    3.2). zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.

    4) Inne dokumenty
    a) formularz oferty wykonania wg załącznika nr 1 do SIWZ,
    b) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu– załącznik nr 2 do SIWZ,
    c) pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów.
    d) dokument wskazujący pełnomocnika w przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
    e) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia spółki cywilnej należy przedłożyć umowę spółki, dokument, z którego będzie wynikać sposób reprezentowania spółki oraz aktualne dokumenty, o których mowa w pkt 2 lit b - e dotyczące wszystkich członków spółki,
    f) dokumenty potwierdzające że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: sieci i instalacji wodociągowo – kanalizacyjnej, konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, sieci i instalacji elektrycznej – uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

    Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

    Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    Kryteria oceny oferty i ich znaczenie: najniższa cena - 100%.

    Zamawiający nie będzie stosował aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

    Zmiana umowy
    Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór wykonawcy.

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
    Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w umowie:
    1) Zmiana danych stron umowy, w tym: firmy, osób wchodzących w skład organu, siedziby. Zmiany te zostaną dokonane na podstawie aktualnych wpisów do właściwego rejestru, zaświadczeń itp.
    2) Zmiany numerów kont stron umowy. Zmiany te zostaną dokonane na podstawie pisemnego wniosku strony umowy.
    3) Zmiana personelu Wykonawcy w szczególności kierownika budowy oraz osób posiadających wymagane uprawnienia w specjalnościach: sieci i instalacji wodociągowo – kanalizacyjnej, konstrukcyjno – budowlanej, drogowej, sieci i instalacji elektrycznej w przypadku śmierci, choroby lub długotrwałej niezdolności do pracy, rozwiązania umowy o pracę/zlecenie ze stroną umowy, niemożliwości wykonywania przyjętej funkcji w innych uzasadnionych przypadkach.
    4) Zmiana terminów oraz zmiana zakresu rzeczowego i finansowego w przypadku:
    a) wystąpienia klęski żywiołowej,
    b) wystąpienia warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzania prób i sprawdzeń oraz dokonywania odbiorów,
    c) wystąpienia nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, archeologicznych, w szczególności: występowanie skały, gruntów nawodnionych, niewypałów i niewybuchów, wykopalisk archeologicznych, odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych,
    d) konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz,
    e) wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji,
    f) konieczności zmniejszenia lub zwiększenia ilości niektórych robót objętych przedmiarem, pominięcia niektórych robót, wykonania dodatkowej pracy niezbędnej do zakończenia robót, jeśli jest to niezbędne do zgodnej z umową realizacji robót (zmian, w szczególności konieczność realizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu),
    g) konieczności zmian zakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, PIP itp.
    5) Ponadto umowa będzie mogła ulec zmianie w przypadku:
    a) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
    b) gdy zaistnieje inna niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze SIWZ.

    Wartość robót odpowiadających opisowi w kosztorysie ofertowym określana będzie na podstawie cen jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym. Jeżeli rodzaj robót po zmianie nie odpowiada pozycjom w kosztorysie ofertowym to będą one rozliczane na bazie wskaźników ofertowych oraz cen materiałów i sprzętu zgodnie z kosztorysem ofertowym, a w przypadku ich braku średnich cen rynkowych. Podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą obowiązujące katalogi nakładów będące postawą do sporządzania kalkulacji, a następnie wycena indywidualna Wykonawcy zatwierdzona przez Zamawiającego.
    W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót nie objętych ofertą oraz specyfikacją techniczną Wykonawcy nie wolno ich realizować bez zmiany umowy lub uzyskania dodatkowego zamówienia na podstawie odrębnej umowy.

    W przypadku wystąpienia w/w przyczyn terminy mogą ulec zmianie w sposób umożliwiający należyte zakończenie wykonania inwestycji. Termin będzie mógł zostać wydłużony o taki okres, o jaki roboty z powodu w/w przyczyn zostaną przerwane.

    6) Pozostałe okoliczności dokonania zmian w umowie:
    a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze SIWZ,
    b) zmiana obowiązującej stawki VAT,
    c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian w zawartej przez Zamawiającego umowie o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu (inwestycji),

    Zmiany mogą być dokonywane na pisemny wniosek stron umowy wraz z uzasadnieniem, w formie sporządzonego na piśmie aneksu.
    Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.

    Strona internetowa, na której jest dostępna SIWZ: www.ugblizyn.bip.doc.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bliżynie, 26-120 Bliżyn ul. Kościuszki 79a (pokój nr 6).

    Termin składania ofert:
    ofertę należy złożyć do dnia 14.04.2010 roku do godz. 9.00 w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy w Bliżynie pokój Nr 1 (sekretariat).

    Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

    Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej

    Zamawiający nie będzie zawierał umowy ramowej.

    Zamawiający nie będzie ustanawiał dynamicznego systemu zakupów.

    Projekt pn. Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Wojtyniów oraz kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wojtyniów i Bliżyn, Gmina Bliżyn – I etap aplikuje o dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 – 2013 oś priorytetowa 4. Rozwój infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej, działanie 4.1 Rozwój regionalnej infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej.

    Zamawiający nie przewiduje unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

    Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30.03.2010 r. pod nr 69077-2010


    Data wprowadzenia: 2010-03-30 1033
    Data upublicznienia: 2010-03-30
    Art. czytany: 3874 razy

    » Kosztorysy ofertowe i przedmiary robót - rozmiar: 1304458 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » Projekt kanalizacja sanitarna - część architektoniczna - rozmiar: 17712524 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » Projekt kanalizacja sanitarna - część drogowa - rozmiar: 87427182 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » Projekt kanalizacja sanitarna - część elektryczna - rozmiar: 29611705 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » Projekt kanalizacja sanitarna - część sanitarna - rozmiar: 86262397 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » Projekt oczyszczalnia ścieków - część architektoniczna - rozmiar: 1884797 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » Projekt oczyszczalnia ścieków - część elektryczna i AKPiA - rozmiar: 7823298 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » Projekt oczyszczalnia ścieków - część instalacyjna - rozmiar: 482778 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » Projekt oczyszczalnia ścieków - część konstrukcyjna - rozmiar: 13387065 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » Projekt oczyszczalnia ścieków - Technologia - rozmiar: 12028033 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » SIWZ - Załącznik Nr 6 - rozmiar: 97792 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - rozmiar: 183808 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Specyfikacja techniczna - kanalizacja sanitarna - rozmiar: 2383575 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » Specyfikacja techniczna - oczyszczalnia ścieków - rozmiar: 602427 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2010-03-30
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    7. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    8. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    9. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    10. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    11. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    12. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    13. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    14. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Grzegorz Patura
    15. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn