(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Wójt Gminy
Rada Gminy
Urząd Gminy
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Kontakt
Jednostki organizacyjne
Petycje
Budżet i finanse
Strategie i plany
Nabór na wolne stanowiska
Rewitalizacja
Oferty inwestycyjne
Przetargi
Ogłoszenia
INFORMACJE o kontrolach
Oświadczenia majątkowe
ZABYTKI
WYBORY
Informacje statystyczne
SPORT
Środowisko
Rejestr instytucji kultury
Informator Samorządowy
Informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
Rejestry
Plany przestrzennego zagospodarowania
Instrukcja obsługi
Międzygminny Związek "Planowania Przestrzennego"
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Bliżyn do Programu 'Gmina Przyjazna Seniorom - Ogólnopolska Karta Seniora - edycja Gmina Bliżyn'
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Bliżyn na lata 2024-2035
» Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bliżyn na 2024 rok
» Ogłoszenie o sesji w dniu 27 listopada 2024 r. o godz. 9.00 w OSP w Bliżynie
» Ogłoszenie Wójta Gminy Bliżyn z dnia 19.11.2024 r. w sprawie nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, zamiany, dzierżawy i najmu.
  • Przetargi
  • Przetargi - rok 2013
  • Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

    na zadanie Nr 6/2013 pn. „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego polegającego na budowie kanalizacji sanitarnej w Bliżynie – II etap, Gmina Bliżyn”

    O G Ł O S Z E N I E


    Gmina Bliżyn informuje, że w wyniku postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie Nr 6/2013 pn. „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego polegającego na budowie kanalizacji sanitarnej w Bliżynie – II etap, Gmina Bliżyn” jako najkorzystniejszą wybrano ofertę oznaczoną nr 5 złożoną przez firmę:
    Obsługa i Realizacja Inwestycji
    „CELIS” Janusz Kowalczyk
    Niekłań Wielki ul. Partyzantów 75
    26-220 Stąporków
    za cenę brutto: 35.055,00 zł.


    Uzasadnienie wyboru oferty: najkorzystniejsza oferta - najniższa cena, najwyższa ocena punktowa.

    Streszczenie oceny ofert
    Oznaczenie oferty
    Nr
    Nazwa i adres Wykonawców Punktacja przyznana
    ofertom w kryterium cena
    Łączna punktacja przyznana ofertom w każdym kryterium
    2 Zakład Obsługi Inwestycji EKO INWEST Krystyna Wiorek
    25-112 Kielce ul. Wapiennikowa 19A
    272,45272,45
    4 INIKO Sp. z o.o.
    35-303 Rzeszów ul. Zagłoby 8/L3
    118,75118,75
    5 Obsługa i Realizacja Inwestycji „CELIS” Janusz Kowalczyk
    Niekłań Wielki ul. Partyzantów 75,
    26-220 Stąporków
    500,00500,00
    6 Przedsiębiorstwo Inwestycji i Budownictwa w Kielcach Sp. z o.o.
    25-002 Kielce ul. Sienkiewicza 53
    336,90336,90

    Oferta oznaczona nr 1 złożona przez firmę GRI Generalny Realizator Procesu Inwestycyjnego Sp. z o.o., os. Złotej Jesieni 6, 31-826 Kraków oraz oferta oznaczona nr 3 złożona przez firmę Dariusz Winiarski „Darvin”, 28-200 Staszów ul. Langiewicza 13/55 zostały wykluczone z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ w ofertach tych brak jest wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
    Wykonawca który złożył ofertę oznaczoną nr 1 w celu potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa w rozdz. III ust. 3 pkt.3.2 SIWZ dotyczącym dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia winien do oferty dołączyć niezbędne, wymagane przez Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie powyższego warunku.
    Załączony do oferty oznaczonej nr 1 wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia –zał. nr 4 nie zawierał wszystkich informacji dotyczących spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca nie wykazał, że wskazany w ofercie inspektor nadzoru w specjalności sieci i instalacji sanitarnych (wod – kan.) pełnił funkcję inspektora nadzoru nad inwestycją o wartości robót budowlanych całego zamówienia (brutto) nie mniejszą niż 3.000.000,00 zł.
    Dlatego też, działając na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający pismem znak: IK.271.3.5.2013 z dnia 01.08.2013r. (które firma otrzymała: fax – 01.08.2013r., oryginał pisma – 02.08.2013r.) wezwał Wykonawcę do złożenia w terminie 3 dni od daty otrzymania niniejszego pisma uzupełnionego załącznika nr 4 w celu wykazania spełnienia warunku o którym mowa w rozdz. III ust. 3 pkt. 3.2 SIWZ.
    W związku z tym, iż pismo Wykonawcy w sprawie uzupełnionego wykazu osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia wpłynęło do Zamawiającego w dniu 06.08.2013r. tj. po wyznaczonym terminie na uzupełnienie oferty, Zamawiający uznał, że Wykonawca nie spełnił warunków udziału w postępowaniu co spowodowało jego wykluczenie na podstawie art. 24.ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp.
    W związku z powyższym na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych ofertę wykonawcy wykluczonego uznano za odrzuconą.
    Dlatego też, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych zamawiający odrzucił ofertę oznaczoną nr 1 złożoną przez firmę GRI Generalny Realizator Procesu Inwestycyjnego Sp. z o.o., os. Złotej Jesieni 6, 31-826 Kraków ponieważ została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
    Wykonawca który złożył ofertę oznaczoną nr 3 w celu potwierdzenia spełnienia warunków o którym mowa w rozdz. III ust. 3 pkt. 3.1 i 3.2 SIWZ dotyczących odpowiednio: posiadania wiedzy i doświadczenia w realizacji robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia winien do oferty dołączyć niezbędne, wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków.
    Ponadto Wykonawca w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp winien przedłożyć aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz pkt. 10 i 11 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
    Wykonawca do oferty nie dołączył wymaganych oświadczeń i dokumentów wykazanych wyżej.
    Dlatego też, działając na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający pismem znak: IK.271.3.6.2013 z dnia 01.08.2013r. (które firma otrzymała: fax – 01.08.2013r., oryginał pisma – 02.08.2013r.) wezwał Wykonawcę do złożenia w terminie 3 dni od daty otrzymania niniejszego pisma dokumentów dotyczących spełnienia warunków udziału w postępowaniu, tj.:
    1. Posiadania wiedzy i doświadczenia w realizacji robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj.:
    Wykonawca winien wykazać, że pełnił z należytą starannością nadzór inwestorski (zakończony) nad:
    - przynajmniej jedną robotą budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej niż 7 km ( w jednym zadaniu) z uwzględnieniem budowy przepompowni ścieków;
    - przynajmniej jedną robotą budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej o wartości brutto robót budowlanych nie mniejszą niż 5 milionów zł. Spełnienie w/w warunków mogło być wykazane w jednym zrealizowanym zadaniu.
    Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia był wykaz wykonanych, głównych usług, polegających na nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane – wykazanych we wzorze stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
    Do wykazu należało dołączyć dokumenty potwierdzające, że nadzór inwestorski był pełniony z należytą starannością.
    2. Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym:
    Wykonawca winien wykazać, że dysponuje odpowiednio wykwalifikowanym personelem, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia które będą inspektorami nadzoru w specjalności:
    - instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych zgodnych z zakresem przedmiotowego zamówienia, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz w zakresie robót drogowych.
    Wykonawca winien wykazać, że osoba przewidziana jako inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych posiada, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w przedmiotowym zakresie oraz, że pełniła funkcję inspektora nadzoru nad inwestycją o wartości robót budowlanych całego zamówienia (brutto) nie mniejszą niż 3.000.000,00 zł.
    Wykonawca winien wykazać, że osoby przewidziane jako inspektorzy nadzoru w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz w zakresie robót drogowych posiadają, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektów nadzoru w przedmiotowych specjalnościach.
    Osoby w/w winny przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
    Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku dotyczącego posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia był wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności zdolnych do pełnienia nadzoru inwestorskiego w zakresie: sieci i instalacji sanitarnych (wod. – kan.), sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz w zakresie robót drogowych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wykazanych we wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W wykazie tym należało potwierdzić, co najmniej spełnienie warunków określonych w rozdz. III ust. 3 pkt. 3.2 SIWZ.
    Do oferty należało złożyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – we wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
    Ponadto Zamawiający wezwał wykonawcę do uzupełnienia brakujących dokumentów dotyczących potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp dotyczących:
    -aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz pkt. 10 i 11 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
    Wykonawca na wezwanie zamawiającego nie udzielił odpowiedzi – nie uzupełnił brakujących oświadczeń i dokumentów.
    W związku z powyższym na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych ofertę wykonawcy wykluczonego uznano za odrzuconą.
    Dlatego też, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych zamawiający odrzucił ofertę oznaczoną nr 3 złożoną przez firmę Dariusz Winiarski „Darvin” z siedzibą 28-200 Staszów ul. Langiewicza 13/55 ponieważ została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
    Umowa o udzielenie zamówienia publicznego na „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego polegającego na budowie kanalizacji sanitarnej w Bliżynie – II etap, Gmina Bliżyn” zostanie zawarta po upływie 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.


    Data wprowadzenia: 2013-08-14 0909
    Data upublicznienia: 2013-08-14
    Art. czytany: 4472 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Grzegorz Patura lub: [email protected]
    Rejestr zmian:
    2013-08-14
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Grzegorz Patura
    2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Grzegorz Patura
    3. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Grzegorz Patura
    4. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Grzegorz Patura
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Gminy w Bliżynie

    czynny w godz.:
    poniedziałek - piątek: 730 - 1530

    Urząd Stanu Cywilnego
    Dowody osobiste
    Ewidencja Ludności

    godz. przyjęć
    poniedziałek 745 - 1500
    wtorek-piątek 745 - 1400

    Kasa godziny otwarcia:

    Poniedziałek830-1430
    Wtorek800-1200
    Środa800-1400
    Czwartek800-1200
    Piątek800-1200


    adres skrytki ESP na platformie ePUAP:
    /1cqce463n2/skrytka

    Dziennik Ustaw
    Monitor Polski

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat różnych
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego:
    Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci)
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn
    Urząd Gminy Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 26-120 Bliżyn
    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat różnych):
    31 8520 0007 2001 0010 5688 0001
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn

    Nr rachunku bankowego (Konto do opłat zagospodarowanie odpadami (śmieci))
    84 8520 0007 2004 0010 5688 0061
    Urząd Gminy Bliżyn BS Suchedniów o/Bliżyn